آرشیو یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۳
فوتبال ایران
۱۱

فرشید باقری: باید لکوموتیو را شکست دهیم

فرشید باقری، هافبک دفاعی استقلال در بازی با سایپا در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت. او هفته های متوالی نیمکت نشین بود. با درخشش امید نورافکن عرصه برای این بازیکن تنگ و تنگ تر شده بود، اما منصوریان تصمیم گرفت در بازی با سایپا، باقری را در ترکیب ثابت بگذارد. او در این مسابقه بد کار نکرد و توانست یکی از گل های تیمش را هم وارد دروازه حریف کند.

باقری در گفت و گو با جام جم ورزشی درباره گلی که در بازی سایپا به ثمر رساند توضیح می دهد: «از گلزنی برای تیمم خوشحال هستم ولی بیشتر از رفتاری که بچه ها داشتند خوشحال شدم. احساس کردم در تیم همدلی خیلی بیشتر شده است. بچه ها بعد از بازی به من حرفی می زدند که واقعا جالب بود. می گفتند وقتی تو گل زدی تک تک ما احساس کردیم خودمان این گل را زده ایم. همین مساله نشان می دهد چقدر دل بچه ها به هم نزدیک شده و رابطه ما چقدر دوستانه است. با این جوی که در تیم به وجود آمده، قطعا شانس ما برای موفقیت در این فصل بیشتر خواهد بود.»

فرشید درباره حضور در ترکیب ثابت استقلال می گوید: «این تصمیمی بود که آقای منصوریان گرفت و من هم تلاش کردم خواسته های کادر فنی را برآورده کنم. ولی با جوی که تیم دارد، به جرات می گویم هدف همه موفقیت استقلال است نه چیز دیگر. واقعا مهم نیست چه کسی در ترکیب ثابت قرار بگیرد.»

باقری درباره اعتصاب ها و مشکلات اخیر چنین نظر می دهد: «به هر حال بازیکنان خواسته های خود را مطرح کرده اند و ما از دیروز به تمرینات برگشتیم. امیدواریم مشکلات حل شود چراکه بچه ها باید تمرکزشان فقط روی مسائل فنی باشد.»

او با اشاره به بازی لکوموتیو ازبکستان در ورزشگاه آزادی می گوید: «اگر می خواهیم از گروهمان بالابرویم و تیم اول باشیم، باید همه بازی ها را ببریم. لکوموتیو تیم خوبی است و موفق شد الاهلی را شکست دهد ولی ما هم التعاون را شکست دادیم. قطعا حضور هواداران می تواند در این بازی کمک حال تیم باشد. امیدواریم بیایند و از تیمشان حمایت کنند.»