آرشیو دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۰۲
ورزش
۱۱

گوناگون

درخشش شطرنجبازان درآسیا

نمایندگان نوجوان ایران به دو طلاو دو برنز در رقابت های شطرنج سریع رده های سنی قهرمانی آسیا دست یافتند.این رقابت ها با حضور 400 بازیکن به میزبانی ازبکستان در حال برگزار است.

کرانچار: با سپاهان به دنبال سهمیه هستم

سرمربی تیم سپاهان گفت: اگر تراکتورسازی درجام حذفی قهرمان شود آنگاه ما می توانیم به عنوان تیم چهارم سهمیه آسیایی کسب کنیم. کرانچاراظهار کرد: من از 10 روز پیش که به این باشگاه آمدم تلاش کردم تا اندازه ممکن انرژی به بازیکنان سپاهان منتقل کنم.

ملایی در تفلیس برنز گرفت

درپایان دومین روز از تورنمنت جودو گرند پری تفلیس در گرجستان، سعید ملایی به مدال برنز رسید و 2 نماینده دیگر ایران حذف شدند.

رضایی غایب بزرگ استقلال

کاوه رضایی دردیداراستقلال برابر فولاد ازداور کارت زرد دریافت کرد و سه کارته شد تا اولین غایب استقلال در دیدار برابر گسترش فولاد باشد.

صعود تیم والیبال نوجوانان

تیم والیبال نوجوانان ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست چین تایپه شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

مهدی زاده به مدال برنزرسید

امیرمهدی زاده در مبارزه رده بندی سومین مرحله لیگ جهانی کاراته که به میزبانی دبی درحال برگزاری است موفق شد با نتیجه 4 بر 3 از سد بوکنی از روسیه بگذرد و به نشان برنز دست پیدا کند.

جشن مردم آبادان با برد نفت

هواداران تیم نفت آبادان پس از برد برابر پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر در خیابان های این شهر کاروان شادی به راه انداختند.تیم نفت با شکست پرسپولیس 28 امتیازی شد.

جدال غول ها برای جذب خامس

4 باشگاه بزرگ انگلیس برای تقویت خط میانی خودشان به دنبال جذب خامس رودریگس هافبک کلمبیایی رئال مادرید هستند.این درحالی است که رئال مادرید می خواهد خامس را به همان قیمت خریدش بفروشد.

خامس 3 سال پیش از موناکو با مبلغ 63 میلیون پوند به سانتیاگو برنابئوآمده بود.