آرشیو دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۸۹
ورزش
۹

مورینیو: مهاجمان خوب نبودند

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از تساوی بدون گل مقابل وست بروم ویچ تاکید کرد مهاجمان تیمش آن طور که باید به وظایف خود در دیدار با وست برومویچ عمل نکردند: نمی خواهم از تیم هایی که به ورزشگاه اولدترافورد می آیند تا با دفاع کردن و وقت تلف کردن یک امتیاز از ما بگیرند، انتقاد کنم. آنها بازی خودشان را انجام می دهند و من حرفی ندارم که در این رابطه بزنم.

چیزی که من می توانم بگویم این است که ما خسته بودیم، با این وجود 6 بازیکن ما در این دیدار واقعا فوق العاده بودند و به لحاظ عملکردی و روحی و روانی ثبات لازم را داشتند. به غیر از این 6 بازیکن، ما به 4 بازیکن دیگر نیاز داریم بتوانند گلزنی کنند که آنها در این بازی این کار را نکردند و به همین دلیل ما 2 امتیاز از دست دادیم. دروازه بانان حریف با انگیزه بالایی به اولدترافورد می آیند. فاستر (دروازه بان وست بروم) هم در این بازی عملکرد خیلی خوبی داشت. گل زود هنگام یا گل دیر هنگام فرقی نمی کند و مهم رسیدن به گل است. خط دفاعی ما هم در این بازی فوق العاده ظاهر شدند. مدافعان ما بازی را تحت کنترل خود داشتند.

منچستریونایتد فرداشب در دیدار بعدی خود در لیگ برتر انگلیس باید به مصاف اورتون بروند. مورینیو درباره آن بازی خارج از خانه گفت: با توجه به تعداد محدود بازیکنانی که در اختیار داریم، خوشحال نیستم که 2 روز بعد بدون گزینه های کافی باید به دیدار اورتون برویم. از انجام هر بازی خوشحال می شوم؛ اما در این مقطع گزینه های کافی را در دسترس ندارم. ما در چند پست نمی توانیم از برخی بازیکنان خود استفاده کنیم و ترجیح می دهم به بازیکنان شجاعی همچون آنتونی والنسیا و اریک بایلی که به تازگی از بازی های ملی آمده اند، استراحت بدهم. آنها شایسته کمی استراحت بیشتر هستند و به هر حال ما هم باید به کارمان ادامه بدهیم.