آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۹۰
دانش و پژوهش
۷

کاهش وزن با انجام این کارها قبل از صبحانه

در شرایطی که نوشیدن یک لیوان آب روشی خوب برای سم زدایی بدن و افزایش ترشح شیره‎های گوارشی است، نوشیدن سرکه سیب به جای آب می تواند برای کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی موثرتر باشد.

به گزارش «پاپ شوگر»، اگر خواهان کاهش وزن و بهبود شرایط جسمی خود هستید، انجام این دو کار قبل از خوردن صبحانه بسیار موثر است.

نوشیدن سرکه سیب

در شرایطی که نوشیدن یک لیوان آب روشی خوب برای سم زدایی بدن و افزایش ترشح شیره‎های گوارشی است، نوشیدن سرکه سیب به جای آب می‎تواند برای کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی موثرتر باشد.

مطالعات نشان داده اند که سرکه سیب ممکن است به کاهش احساس گرسنگی در نتیجه کند کردن روند تخلیه معده کمک کند. همچنین، سرکه سیب شاخص گلیسمیک مواد غذایی پر کربوهیدرات مانند پاستا را کاهش می‎دهد که این به معنای احساس سیری برای مدت زمانی طولانی تر به واسطه ترشح کندتر گلوکز در جریان خون است.

ورزش

انجام ورزش صبحگاهی نه تنها سوخت و ساز را تقویت می کند و کالری های بیشتری نسبت به افرادی که در زمان های دیگر ورزش می کنند را می سوزانید، بلکه خلق و خو را نیز بهبود می‎بخشد و الهام بخش شما برای تصمیم گیری‎های سالم در طول روز است.

انجام ورزش پیش از هر کار دیگری در صبح از نادیده گرفتن آن جلوگیری می‎کند.

اگر انجام ورزش با معده خالی برای شما دشوار است یا از نظر زمان در مضیقه قرار دارید می‎توانید انجام چند حرکت انرژی بخش را مد نظر قرار دهید.