آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۹۰
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

آیتی: مردم از عملکرد روحانی ناراضی هستند

عضو فراکسیون مشارکت در مجلس هشتم می گوید کارنامه اقتصادی دولت، مردم را دلسرد کرده است.

مهدی آیتی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در مصاحبه با روزنامه بهار گفت: به نظر می رسد که مردم چون در چهار سال گذشته به لحاظ اقتصادی و معیشتی موفقیتی را در دولت ندیدند، مقداری دلسرد و مایوس شدند.

متاسفانه روحانی نتوانست در این چهار سال در بخش اقتصادی، رفاه عمومی و آزادی های سیاسی برای مردم قدم موثری بردارد. امروز نارضایتی عمومی در بخش اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در ایران زیاد است.

وی اضافه کرد: هفتاد درصد کارخانجات و تولید ایران تعطیل شده و هر روز عده ای از کارگران که ماه ها می شود حقوق نگرفتند جلوی مجلس و وزارت کشور صف کشی دارند، شعار می دهند و اجتماعاتی را برگزار می کنند. اجتماعات معلمان، کارگران، مال باختگانی که اموالشان در پدیده، کاسپین، آرمان، فرشتگان و ده ها موسسه و بنگاه اقتصادی به تاراج رفته و اختلاس شده هر روز تشکیل می شود و آنها جلوی بنگاه های اقتصادی و تجاری جمع می شوند، شعار می دهند و تقاضا می کنند که دولت اموال آنها را از موسسات و صندوق های اعتباری که کلاهبرداری شده پس بگیرند. اینها همه نارضایتی عمومی ایجاد می کند.

آیتی تصریح کرد: بیش از پنج میلیون جوان تحصیل کرده بیکار در کشور داریم که نارضایتی ایجاد می کند. چون دولت روحانی نتوانست در بخش اقتصادی، رفاه عمومی، حقوق اساسی و آزادی های سیاسی اقدام موثری کند، این نارضایتی عمومی خیلی خطرناک است و می تواند منجر به پیروزی اصولگرایان افراطی شود.