آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دغدغه های اجتماعی مردم در شبکه مستند

مدیر شبکه مستند از تنوع تولیدات و نیز توجه به شبکه های اجتماعی و تاثیرات آن در این شبکه خبر داد.

سلیم غفوری در گفت وگو با ایسنا درباره سیاست های شبکه مستند سیما در راستای جذب مخاطب بیشتر اظهار کرد: برنامه ریزی های ما بر این پایه استوار است که با تولید برنامه های جذاب و شاخص و ایجاد تنوع موضوعی در جدول پخش، نظر مخاطبان بیشتری را به این شبکه جلب کنیم. مسائل اجتماعی و چالشی، دغدغه های جدی مخاطبان و سوالات مهم مردم از جمله موضوعاتی است که به گفته غفوری در شبکه مستند مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیر شبکه مستند ضمن اشاره به تلاش این شبکه برای پخش آثار تازه و به روز درباره پخش آثار خارجی توضیح داد: قرار است مستندهایی سیاسی و اجتماعی که به موضوعات و تحولات خارج از کشور می پردازد، پخش کنیم؛ آثاری که تولید سال های 2016 و 2017 اروپا و آمریکا هستند. همچینن مستندهایی که به تحولات منطقه می پردازد را در دستور پخش داریم. اما هنوز نمی توانیم ادعا کنیم یک شبکه با واکنش سریع هستیم. کمی زمان می برد تا بتوانیم به این مرحله برسیم.

مدیر شبکه مستند سیما در ادامه درباره پاسخگویی به نیاز مخاطبان عصر ارتباطات گفت: با روی کار آمدن آقای علی عسکری در راس سازمان صداوسیما و شکل گیری معاونت فضای مجازی، طبعا شبکه مستند نیز به این فضا توجه دارد و در همین خصوص تقریبا تمام برنامه های شبکه را روی وب سایت منتشر می کنیم، در بعضی شبکه های اجتماعی حضور فعال داریم، از بستر شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی برنامه ها استفاده می کنیم و سایت شبکه مستند را مرتب به روزرسانی می کنیم.