آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۰
ورزش
۱۸

عابدینی: بالاخره پرسپولیسی هستیم یا ضد پرسپولیس؟

اظهار نظرهایی که امیر عابدینی قبلاکرده بود باعث شده تا به او تهمت های زیادی بزنند. در این که او یک پرسپولیسی است شکی وجود ندارد.او بارها گفته هر کاری از دستش بر بیاید برای موفقیت پرسپولیس انجام می دهد و بیان همین حرف ها باعث شده تا نگاه خیلی ها تغییر کند و از این حرف بزنند که دست هایی پشت پرده است تا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

از او ابتدا درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس و واکنش فدراسیون سوال کردیم که عابدینی گفت: «الان من حرفی بزنم باز یک سری ها می خواهند آدم را متهم کنند. یک روز می گفتند عابدینی چون پرسپولیسی است به نفع این تیم تصمیم می گیرد. یک روز می گفتند او می خواهد پرسپولیس را قهرمان کند و روز دیگر حرف های دیگری زدند.کار را ببینید،حالاانگار همه چیز برعکس شده است و پرسپولیسی ها هم علیه فدراسیون موضع گرفته اند! این وسط تکلیف ما را روشن کنید بالاخره پرسپولیسی هستیم یا ضد پرسپولیس؟»

عابدینی در ادامه حرف هایی زد که خودش و فدراسیون را از این که می خواهند یک تیم را قهرمان کنند مبرا کند. او گفت: «اصلااین حرف ها نیست. ما نه می خواهیم و نه می توانیم یک تیم را قهرمان کنیم. اصلامگر شدنی است؟ بروید از خود مدیران باشگاه ها سوال کنید و بپرسید که ما بی طرف هستیم یا نه؟ در فوتبال از این اتفاق ها می افتد. پرسپولیس هم بیانیه ای داده که صالحی جوابش را داده است. به هر حال حاشیه هایی به وجود آمده است و خیلی از رسانه ها به آن پرداخته اند.»

از مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره احتمال قهرمان شدن آنها در لیگ سوال کردیم که عابدینی گفت: «هر اتفاقی ممکن است در فوتبال بیفتد. فعلاپرسپولیس با اختلاف امتیاز در صدر است اما شما دیدید که آنها به نفت باختند. اینها طبیعی است. ضمن این که باید بگویم بازیکنان پرسپولیس روی فرم نبودند و به نظرم تعطیلات به آنها ضربه زد.در کل بازی خوبی نبود.»