آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۰
حوادث
۱۹

کشف جسد در خرابه های جاجرود

کنجکاوی زنی باعث کشف راز قتل مرد مجهول الهویه در خرابه های جاجرود شد.

به گزارش جام جم، ساعت 20 و 45 دقیقه نخستین روز فروردین امسال، بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از طریق تماس ماموران از ماجرای کشف جسد مردی 30 ساله در اطراف جاجرود باخبر شد. او همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در محل حاضر شده و مشاهده کردند جسد متعلق به مردی حدود 30 ساله است که شلوار جین و لباس معمولی به تن دارد و آثار ضربه هایی بر بدن وی وجود دارد. او هیچ مدرکی همراه نداشت که هویتش را برملاکند. بنابراین پس از انگشت نگاری از جسد با دستور قضایی پیکر مرد مجهول الهویه برای مشخص شدن هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ماموران در تحقیقات اولیه متوجه شدند زنی این جسد را در میان خرابه ها یافته و به پلیس اطلاع داده است.

این زن مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: من در حال بازگشت به خانه ام بودم که متوجه مردی شدم که در خرابه خوابیده بود. گمان کردم او کارتن خواب است. چند دقیقه ای در آن اطراف ماندم و چند مرتبه آن مرد غریبه را صدا زدم که پاسخگو نبود. از روی کنجکاوی به سمتش رفتم که متوجه شدم او مرده است. خیلی ترسیده بودم، وحشت کرده و به پلیس زنگ زدم و از کشف جسد خبر دادم. همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ این مرد در حالی آغاز شد که با بررسی اثر انگشت هم هویت او شناسایی نشد.

بررسی ها حاکی بود که 12 ساعت از مرگ مرد جوان می گذرد و به نظر می رسید او باید در مکانی دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای این که راز جنایت و هویت مقتول فاش نشود، جسد او را حوالی جاجرود انداخته اند.

تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.