آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

کولاکوویچ بهترین پیشنهاد را به شهرام داد

امیر خوش خبر درباره شرایط اردویی تیم ملی والیبال در فاصله چهار روز تا آغاز تمرینات این تیم گفت: در حال حاضر مشغول آماده سازی امکانات تمرینی مثل لباس و خوابگاه هستیم و مثل هر سال مشکلاتی در ابتدای سال داریم که در حال رفع آنها بوده و امیدوارم شروع خوبی در سال 96 داشته باشیم.

وی درخصوص شناختش از ایگور کولاکوویچ در این چند وقت اخیر گفت: کولاکوویچ فرد بسیار باشخصیتی است و با توجه به جلساتی که با او داشتیم، مشخص است به نظم و انضباط اهمیت زیادی می دهد البته هنوز کار او را در زمین والیبال ندیدیم و نمی توان درباره توانایی او در زمینه مسائل فنی نظر داد.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چرا با وجود خداحافظی شهرام محمودی از تیم ملی، کولاکوویچ باز هم او را به اردو دعوت کرد، گفت: شهرام محمودی به صورت رسمی از تیم ملی خداحافظی نکرده، کولاکوویچ به این بازیکن پیشنهاد داده تنها در اردوی تیم ملی حاضر شود و ریکاوری خود را در کنار پزشکان و مربی بدنساز تیم ملی که دانش بسیار بالایی هم دارد، انجام دهد. حتی بدون این که عضو تیم ملی باشد می تواند در سفرهای خارجی هم تیم ملی را همراهی کند. کولاکوویچ بهترین پیشنهاد را به شهرام داد. اگر شهرام محمودی این پیشنهاد را قبول کند، می تواند در کنار تیم ملی باشد و هر زمان که خودش صلاح دید، به تیم ملی اضافه شود. قبلاچنین برنامه ای را برای حمزه زرینی انجام داده بودیم و او در کنار تیم ملی توانست دوران نقاهت خود را طی کند.