آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۱
اقتصاد
۴

انتقاد مراجع از گرانی ها

یکی از مراجع تقلید با بیان این که گرانی در جامعه بیداد می کند، گفت: گرانی مردم را آزار می دهد، اگر ارزش کالاو خدمات با هم مقایسه شود، متوجه می شوید که حقوق مردم در مقابل تورم و گرانی پاسخگو نیست.

به گزارش فارس، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با استاندار قم اهتمام به مساله معیشت مردم را بسیار ضروری و مهم ارزیابی کرد و گفت: مساله گرانی در جامعه بیداد می کند و از جمله مسائلی است که برطرف نشده و این مساله از دغدغه های رهبری است به همین دلیل بر ضرورت تولید و اشتغال توسط جوانان تاکید دارد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: قیمت گزاف گوشت و میوه جات نشان از آن دارد که نظارت و کنترلی بر بازار نیست و هر شخصی به هر میزان که بخواهد، قیمت گذاری می کند و در حالی که پول ما ارزش کمی دارد قیمت کالاها دارای ارزش بسیاری است که باید نظارت بیشتری بر تولیدات و عرضه و فروش صورت بگیرد.

دولت مشکلات را برطرف کند

آیت الله محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز با بیان این که مساله معیشت مردم یکی از مشکلات امروز در کشور است، گفت: مردم در فشارند، وضعیت کار و رکود کاری مردم در جامعه از جمله مشکلات است، دولت و خدمتگزاران باید در فکر باشند که مشکلات جامعه را حل کنند.

آیت الله محمد علوی گرگانی در دیدار استاندار قم با بیان این که مساله معیشت مردم یکی از مشکلات امروز در کشور است، عنوان کرد: مردم در فشار هستند وضعیت کار و رکود کاری مردم در جامعه از جمله مشکلات است و این مساله که جوانان سر سفره پدر و مادر هستند برای کشور مصیبت است، زیرا فرزند باید کمکی برای پدر باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت و خدمتگزاران باید در فکر باشند که مشکلات جامعه را حل کنند. اکنون باید بررسی شود که چه کاری زمین مانده و تکمیل شود تا دردسری برای مردم نداشته باشد.