آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۱
رسانه
۵

آخرین سکانس «جاده» کلید خورد

مدیرکل صدا و سیمای فارس که به منظور حضور در مراسم سکانس پایانی تله فیلم «جاده» به شهرستان فراشبند سفر کرده بود به تشریح تلاش برای ساخت این تله فیلم پرداخت و گفت: راهبرد صدا و سیمای فارس در سال جدید، توجه جدی به تولیدات نمایشی و سریال های تلویزیونی است و با برنامه ریزی انجام شده، مرکز فارس تلاش خواهد کرد دو سریال و یک تله فیلم دیگر را تا پایان امسال تولید کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فارس، سیدتقی سهرابی افزود: مرحله تولید تله فیلم جاده از اسفندماه سال گذشته شروع و هم اکنون سکانس پایانی این تله فیلم ضبط می شود.وی داستان تله فیلم جاده را جذاب توصیف و اظهار امیدواری کرد این تولید رسانه ای بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.

سهرابی افزود: با توجه به تدوین همزمان، این تله فیلم در انتهای فصل بهار آماده و از شبکه فارس و شبکه های ملی پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای فارس، دلیل انتخاب شهرستان فراشبند و دیگر شهرهای جنوب استان برای روایت این داستان را سیاست صدا و سیمای فارس برای توجه به ظرفیت های همه استان ذکر کرد و گفت: این اقدام موجب آشنایی بیشتر مخاطب با قابلیت ها، ظرفیت ها و زیبایی های مناطق دیدنی و جذاب جنوب استان فارس خواهد شد.

تله فیلم جاده کاری از مرکز فارس به مدت 80 دقیقه، روایتگر مسائل و مشکلات و قصه دو جوان سرخورده و مستاصل است که در یک تصمیم احساسی و آنی، خودرویی را سرقت می کنند تا با پول فروش آن بتوانند از کشور فرار کنند. یکی پایبند به مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی است و روحیه لطیفی دارد و دیگری برعکس به این گونه مسائل پایبند نیست. این دو جوان در مسیر جاده زندگی با برخی اتفاقات و چالش هایی روبه رو می شوند که...