آرشیو چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۱
ورزش
۱۸

برانکو: با یک شکست به هم نمی ریزیم

سرمربی پرسپولیس معتقد است بازی دشواری مقابل پیکان دارد چرا که این تیم بسیار سختکوش بوده و در ضد حملات با کیفیت ظاهر می شود. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران، بیان کرد: سال جدید است و باید اولین بازی خانگی مان را در تهران برگزار کنیم. انتظار داریم بازیکنان به عنوان عیدی هواداران را با این برد خوشحال کنند. با پیکانی بازی داریم که بسیار سخت کوش است و یکی از موثرترین تیم های لیگ است.

برانکو درباره شکست هایش در لیگ در زمانی که تیمش عقب می افتد، گفت: طبیعی است که وقتی تیمی گل می خورد شوکه می شود. بازیکنان ایرانی احساسی هستند و زمانی که گل می خورند احساس شان روی عملکردشان تاثیر می گذارد. بارها بوده که ما پس از این که از تیم حریف عقب افتاده ایم توانستیم به بازی برگردیم. نمونه آخر آن بازی با الوحده بود که توانستیم 3 بر 2 آن دیدار را ببریم. بازی با صنعت نفت نیز شرایط خودش را داشت. ما 17 شوت به سمت چارچوب داشتیم و بیش از 270 نفوذ به منطقه هجومی آنها انجام دادیم اما بازی به نحو دیگری پیش رفت و این دلیل زیبایی فوتبال است. شکست خوب نیست اما دلیل نمی شود با یک شکست تیم به هم بریزد.

برانکو درباره عدم همکاری این تیم با رامین رضاییان و هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه اجتماعی اش اظهار کرد: من کامنت هایم را نمی خوانم که بدانم نظر هواداران در این باره چه بوده است اما این داستان دیگر تمام شده است.

در ادامه این نشست خبری خبرنگاری از برانکو پرسید برخی از جمله سرپرست تیم فوتبال استقلال قهرمانی پرسپولیس را قطعی دانسته و قبول کرده اند که سرخپوشان جام در آخر فصل بالای سر خواهند برد. وی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم. با این حال اختلاف قابل توجهی با تیم های پایین تر از خودمان در جدول داریم، اما زمانی قهرمان خواهیم شد که آن را قطعی کنیم. حال سرپرست استقلال این موضوع را قبول کرده و شاید تظاهر است، چون آنها برنامه ریزی دارند که شاید به ما برسند. شما فریب این حرف ها را نخورید. ما یک ضرب المثل داریم که می گوید «برعکس اره می کنند» یعنی یک چیز می گویند اما فکرشان چیز دیگری است.