آرشیو شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۶۵
سیاسی
۳

خبر

واکنش مشاور رئیس جمهوری به ضرغامی

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری به اظهار نظر انتخاباتی عزت الله ضرغامی واکنش نشان داد. ضرغامی در دومین مجمع عمومی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» گفته بود: «دشمن از یکسو و رقیب از سوی دیگر برای فضای مجازی برنامه های فراوانی دارد، طراحی های زیادی کرده اند و اخبار زیادی به گوش می رسد که بسیاری از صفحات مجازی خریداری شده است.»

آشنا در یادداشتی خطاب به رئیس اسبق صدا و سیما نوشت: «به نظر می رسد اشاره شما به امکان خرید سایت ها که از کشفیاتتان در جریان انتخابات مجلسین بود در این دوره به صورت کاملا خودجوش و زودهنگام توسط برادران همسو و هم قطارتان در حال انجام است. ظاهرا در مورد مدیران کانال های غیر قابل خرید و فروش و نفوذ هم اقدامات موثری انجام شده است. فقط امیدوارم مردانگی کنید و با سفارش های لازم، خانواده های آنان را از نگرانی برهانید.»

محمود واعظی: مناظره های ساختگی صدا و سیما را قبول نداریم

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در پاسخ به این شبهه جریان رقیب که مدعی است دولت مخالف برگزاری مناظرات انتخاباتی است؟ تاکید کرد: دولت آقای روحانی شفاف و متکی بر مردم است و می خواهد مردم آگاهانه تصمیم بگیرند بنابراین مخالف مناظره نیست اگر صحبتی شده منظور برنامه های به ظاهر مناظره ای صدا و سیما است که اخیرا پخش می شود. صدا و سیما دو نفر را به تشخیص خود دعوت و بین آنها تقسیم کار می کند که یکی موافق و یکی مخالف دولت صحبت کند؛ در حالی که نماینده دولت در این برنامه حضور ندارد. محمود واعظی در گفت و گو با خبرآنلاین تصریح کرد: ما این مناظره های ساختگی را قبول نداریم اما با اینکه نمایندگان رسمی نامزدها مناظره کنند کسی مخالفت ندارد. وی درباره شدت یافتن ادعاها علیه دولت به اسم افشاگری اظهار کرد: اینها افشاگری نیست بلکه تخریب است. اخیرا هم شروع نشده بلکه از 3 سال پیش انجام می شد و حالادارد اوج می گیرد. آن کسانی که خودشان برنامه ندارند و نمی توانند به مردم بگویند چگونه قصد دارند کشور را اداره کنند با تخریب رقیب می خواهند جا برای خود باز کنند.