آرشیو شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۵۹۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

در دو عملیات پلیسی صورت گرفت؛ کشف 954 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان و کرمان

ماموران نیروی انتظامی با انجام دو عملیات جداگانه در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان موفق شدند 954 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط کنند.

سرویس شهرستان ها: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باند مسلحی را که با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی مواد مخدر در این شهرستان را داشتند، شناسایی کردند. سرهنگ احمد طاهری افزود: یگان های عملیاتی پلیس پس از شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 و زانتیا متعلق به قاچاقچیان به آنها دستور ایست داده که قاچاقچیان ضمن عدم توجه به دستور ماموران، به سمت آنان تیراندازی کرده و از منطقه قصد فرار داشتند.

وی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و آتش پرحجم یگان های عملیاتی پلیس، قاچاقچیان که توان مقابله را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو از محل متواری شده و ماموران در بازرسی از این خودروها 452 کیلو حشیش و 142 کیلو تریاک را کشف کردند. از سوی دیگر جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری شهرستان بم از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند که قصد انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشت.

سرهنگ ناصر فرشید افزود: ماموران با گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان بم سرانجام به دو دستگاه خودرو مشکوک و در عملیاتی پلیسی خودروها را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی خودروها ماموران 360 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند.سرهنگ فرشید گفت: در این رابطه 4 قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.