آرشیو شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۳
سیاسی
۲

تا انتخابات

هشدار وزارت کشور نسبت به تخلفات انتخاباتی

سخنگوی وزارت کشور گفت: هرگونه فعالیت انتخاباتی پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدها، تخلف و تمرد از قانون است.

به گزارش ایسنا، سیدسلمان سامانی تصریح کرد: انتقاد سازنده و مستدل نیاز کشور بوده و می تواند به بهبود برنامه ها و سیاست های نظام و دولت کمک کند، با این حال مطابق ماده 71 قانون انتخابات، داوطلبان ریاست جمهوری و طرفداران آنان در تبلیغات انتخاباتی به هیچ وجه مجاز به هتک حرمت و حیثیت نامزدهای انتخابات نیستند.

انصاری: فقط روحانی از دولت نامزد می شود

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره این که چه کسانی از اعضای دولت در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند، گفت: از اعضای دولت آقای روحانی.

مجید انصاری در گفت وگو با فارس درباره نامزد پوششی اصلاح طلبان در کنار روحانی اظهار کرد: در این مساله بنده اظهار نظر نکنم، بهتر است.

اعلام نتایج تائیدصلاحیت داوطلبان میاندوره ای مجلس

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در خصوص جلسه پنجشنبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار کرد: ابتدا گزارشی از اقدامات حوزه نظارت ارائه شد و سپس نظر هیات های نظارت استانی در خصوص داوطلبان انتخابات میاندوره ای مجلس در چهار حوزه انتخابیه بررسی شد.

به گزارش مهر، کدخدایی گفت: زمان اعلام نتایج، پایان روز اداری امروز خواهد بود و متعاقبا زمان و مکان دریافت شکایات کسانی که نسبت به تائید صلاحیت نشدن خود اعتراض داشته باشند در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.