آرشیو شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۳
فوتبال ایران
۱۱

رحمتی:باز هم فحش می خورم!

فحاشی به مهدی رحمتی در بازی استقلال و گسترش فولاد، یکی از سوژه های اصلی این مسابقه بود.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت از سال 68 که اولین بار در تبریز بازی کرده تا به امروز، این میزان از فحاشی بی سابقه بوده است. منصوریان با گلایه گفت: «از قبل از شروع بازی به خانواده های ما فحش دادند. اصلامهدی رحمتی گلر ما نباشد، سید اولاد پیغمبر که هست؛ چرا باید فحش بخورد و تحمل کند. مربی و بازیکن اعصاب فولادی ندارند و تا چه حد می توانند تحمل کنند.» استقلالی ها معتقد بودند که هواداران گسترش چنین رفتاری نکرده اند و ماجرا از جای دیگری آب می خورد.

پس از بازی و در رختکن استقلال، مهدی رحمتی یکی از ناراحت ترین بازیکنان تیم بود چراکه از 45 دقیقه قبل از بازی و تا پایان مسابقه، علیه او شعار دادند. وقتی بازیکنان استقلال قصد داشتند به گلرشان دلگرمی بدهند، مهدی رحمتی واکنش جالبی نشان داد. او گفت: «مطمئنم در بازی تراکتور بیشتر فحش می خورم. این در واقع پیش زمینه اش بود!» این جمله رحمتی بسیار معنادار بود و باعث شد تا بازیکنان لبخندی به کنایه بزنند. رحمتی همچنین گفت: «این رفتارها و توهین ها دیگر برایم عادی شده است.»

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم در رختکن بشدت از این اتفاقات گلایه کرد و گفت باید فدراسیون فوتبال به این مسائل رسیدگی کند. باشگاه استقلال قصد دارد نامه ای را همراه فیلم های گرفته شده به کمیته انضباطی ارسال کند تا در این زمینه تصمیم تازه ای بگیرند. البته گسترشی ها می گفتند هواداران آنها به استقلالی ها فحاشی نکردند و خود منصوریان هم این موضوع را تائید کرد. حالاسوال اینجاست؛ فدراسیون باید طرفدار کدام تیم را محروم کند؟ بازی در زمین گسترش بوده است و قطعا نامه نگاری های استقلالی ها به نتیجه ای نخواهد رسید.