آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«شکوه یک زندگی» به پایان رسید

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» در شهرک سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی این پروژه امیرعباس کنی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی شکوه یک زندگی با اشاره به اتمام کار در شهرک سینمایی دفاع مقدس گفت: این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دوی سیما، با سفر خود از شمال به تهران در شهرک سینمایی دفاع مقدس به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به تعداد قسمت های مجموعه تلویزیونی شکوه زندگی درخصوص قسمت های این سریال بیان کرد: احتمال دارد تعداد قسمت هایی برای پخش بیشتر شود، اما همچنان قطعی نیست و این سریال در 15 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی رضا بهشتی آماده می شود.

این تهیه کننده اظهار کرد: شکوه یک زندگی، سریالی است که روایتگر دهه 60 هجری شمسی در یکی از روستا های استان مازندران شده و حدود 80 درصد فضای داستان متعلق به دوران دفاع مقدس بویژه مقارن با عملیات خیبر طراحی و پایه ریزی شده است.

همچنین کنی به زمان پخش این مجموعه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: هنوز زمان پخش این اثر مشخص نشده است و در حال مذاکره با آقای صباح، مدیر فیلم و سریال شبکه دو سیما هستم.

وی با تاکید بر ساخت موسیقی سریال توسط امیر رجبی درخصوص استفاده از موسیقی فولکلور استان مازندران توضیح داد: امیر رجبی، آهنگساز این مجموعه همچنان مشغول ضبط موسیقی متن است و برای تیتراژ از صدا و آواز استادان بنامی همچون استاد خوشرو، اسحاقی و علیزاده از خواننده های فولکلور استان مازندران بهره برده ایم.

گفتنی است؛ در این مجموعه بازیگرانی همچون بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، طوفان مهردادیان، کوروش سلیمانی، سوگل طهماسبی، الهام جعفرنژاد، افسانه ناصری، مینا نوروزی فرد، مهری آل آقا، ساقی زینتی، ژیلاشاهی و... به ایفای نقش پرداخته اند.