آرشیو یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۷۹۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

استعدادیابی در «کلینیک خنده»

کارگردان مجموعه تلویزیونی «کلینیک خنده» گفت: این اثر بیشتر به دنبال کشف استعدادهای جوان میان بازیگران جوان است و امیدواریم این رویه بین سایر کارگردانان هم رواج یاید.

خیرالله تقیانی پور، کارگردان کلینیک خنده که این روزها از شبکه نسیم پخش می شود، در گفت وگو با فارس اظهار کرد: این سریال نسبت به بضاعتی که داشت توانست بین برنامه های مختلف و متعدد تلویزیون در ایام نوروز بخوبی دیده شود و خدا را شکر بازخورد نسبتا مناسبی را هم همراه داشته است اما باید افسوس خورد به این که چرا نمی خواهیم به جوانان اعتماد کنیم و دائم به دنبال ویترین هستیم.

وی افزود: باید به مدیران سازمان صداوسیما بویژه شبکه نسیم تبریک بگویم که چنین ریسکی کردند زیرا هرگاه چنین اقدامی در تلویزیون صورت می گیرد خروجی موفقی همراه خود می آورد.

این کارگردان تئاتر و تلویزیون با بیان این که کلینیک خنده توانسته نظر مخاطبان تلویزیون را به خود جلب کند، گفت: گرچه در این سال ها چنین اعتمادی از سوی مدیران کاهش پیدا کرده بود اما خوشبختانه مجددا چنین اتفاقی با سریال کلینیک خنده رخ داد و خوشبختانه توانست نظر مردم را به خود جلب کند.

تقیانی پور در پایان اظهار کرد: نیاز است این اعتماد و استعدادیابی تنها به این مجموعه ختم نشود و به گروه های دیگر نیز برای ساخت چنین برنامه هایی اجازه عرض اندام داده شود.

سریال کلینیک خنده به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی نیما دهقان هر شب ساعت 22 از شبکه نسیم پخش می شود.