آرشیو چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۶۸
ورزشی
۲۳

کوتاه تر از خبر

شکست رکورد در دو و میدانی بانوان ایران

مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دوومیدانی بانوان در روزهای گذشته پیگیری شد و دو رکورد ملی درماده های پرش با نیزه و ارتفاع جابه جا شد. آیلین بابکی قهرمان پرش ارتفاع کشور که توانست با رکورد یک متر و 75 سانتیمتر با اختلاف 10 سانتیمتر نسبت به نفر دوم، مقام اول را کسب کند. همچنین مهسا میرزا طیبی از استان تهران در پرش با نیزه رکورد 3 متر و 50 سانتیمتر را برجای گذاشت. رکورد قبلی این ماده 3متر و 43 سانتیمتر بوده است.

حمایت علی کریمی از طارمی

کاپیتان سابق پرسپولیس که روز دوشنبه برای حمایت از سرخپوشان به ورزشگاه آزادی رفته بود، با انتشار پستی از مهدی طارمی حمایت کرد. وی نوشت: «خسته نباشی مهدی جان. هواداران واقعی پرسپولیس حتما قدرتو میدونن.»

اسماعیل پور نامزد عنوان بهترین فوتسالیست جهان شد

سایت فوتسال پلنت اسامی 10 کاندیدای عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2016 را اعلام کرد که نام احمد اسماعیلپور، ملیپوش فوتسال ایران نیز در بین کاندیداها به چشم میخورد. اسماعیلپور در جام جهانی 2016 عنوان سومین بازیکن برتر جام را کسب کرد.

دختران فوتبالیست ایران، سوریه را گلباران کردند

تیم ملی فوتبال بانوان ایران درآخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی سوریه را با 12 گل شکست داد. ملیپوشان ایران در این مرحله با دو پیروزی مقابل تیمهای سنگاپور و سوریه و دو شکست مقابل میانمار و ویتنام به کار خود پایان دادند.

نویسنده قدیمی مطبوعات به دیار باقی شتافت

عبدالقدیر آبپرور که از نسل قدیم مطبوعات محسوب میشد، بامداد دیروز در سن 65 سالگی درگذشت. زندهیاد آبپرور سردبیری مجلات مختلف در دهه 60 را برعهده داشت. گروه ورزشی روزنامه ایران این ضایعه را به خانواده آبپرور و جامعه ورزش و رسانه تسلیت میگوید.

نوجوانان وزنه بردار نایب قهرمان جهان شدند

رقابتهای وزنهبرداری نوجوانان جهان در شهر بانکوک تایلند به پایان رسید و تیم ملی نوجوانان کشورمان با 437 امتیاز و کسب یک نشان طلا(شهاب انداز)، یک نقره و برنز (روشنی) و یک برنز (پاپی) نایب قهرمان جهان شد.

لیپی: آزادی ترسناک بود و ایران خیلی قوی!

مارچلو لیپی، سرمربی مشهور تیم ملی چین در گفتوگویی جالب با «توتواسپورت» روزنامه ارگان باشگاه یوونتوس از تیم ملی کشورمان بهعنوان یک قدرت بزرگ نام برد. لیپی درباره تجربه بازی با تیم ملی کشورمان افزود: ایران کاملا تیم برتر از ما بود. وجود صد هزار تماشاگر در ورزشگاه، عجیب و ترسناک بود.