آرشیو چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۶۸
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

بازنشستگی ایثارگران: آقای احمد خزایی از رویان اظهار داشتند که از جانبازان شیمیایی اعصاب و روان هستم. از آقای رئیس جمهوری درخواست داریم در خصوص بازنشستگی ایثارگران فکری کنند. چشم ما ایثارگران اول به خداست و بعد به شما. در دوره اصلاحات خیلی به ما رسیدگی می کردند. شما هم این لطف را در حق ما کنید و این لطف را به یادگار بگذارید.

شهرداری طلب پیمانکاران را بدهد: آقای فیضی عنوان کردند که شهرداری تهران طلب پیمانکاران را به مدت یک سال است که پرداخت نکرده است. شهرداری که نمی تواند پول چند پیمانکار را پرداخت کند، چطور می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود. خانه و زندگی خود را فروخته ایم طلبکاران و کارگران دائم حقوق خود را پیگیری می کنند، اما شهرداری طلب ما را پرداخت نمی کند. ما از سال 94 از شهرداری طلبکاریم و فقط وعده می دهند.

فروش اجناس خارجی در کشور: آقای شیخ الاسلامی چنین بیان کردند که این همه تبلیغ جنس ایرانی می کنند اما یک فروشگاه جنب ایستگاه مترو شریعتی باز شده است که از سقف تا کف همه اجناس ترکیه ای چیده شده است و می تواند بشدت تاثیرگذار باشد. بیخود نیست صنف پوشاک در کشور گرفتار شده است. کشورهای خارجی به خاطر اینکه مردم کشورهای دیگر را مجبور به خرید کنند، اجناس خود را ارزانتر می فروشند. باید به مردم و دولت این مطلب را یادآوری کرد.

خطر در پل کریمخان: حفاظ کناره پل کریمخان بسیار کوتاه است و اگر احیانا موتورسیکلت با خودرویی تصادف کند، هرچند که جزئی هم باشد، ممکن است به خاطر کوتاهی حفاظ راکب موتور به پایین پرتاب شود و یک تصادف ساده منجر به فاجعه ای بزرگتر شود. از شهرداری تقاضا داریم قبل از وقوع این اتفاق پیشگیری لازم را انجام دهند.