آرشیو چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۶۴۶۸
حوادث
۱۸

اخبار

شلیک به چوپان در مزرعه

گروه حوادث/ مرد چوپان که بدون اجازه وارد زمین های یک کشاورزشده بود با شلیک گلوله کشته شد. این جنایت، روزدوشنبه هنگامی درحوالی شهرستان دزفول رخ داد که مرد چوپان وگله گوسفندانش وارد مزرعه ای شدند. اما ناگهان صاحب مزرعه که اسلحه به دست داشت، خود را به چوپان نگون بخت رساند و با اومشاجره تندی کرد. بعد هم دراوج عصبانیت، با شلیک گلوله ای او را ازپا درآورد. دقایقی بعد و با حضور ماموران پلیس و اورژانس درمحل حادثه، مرد نیمه جان به بیمارستان انتقال یافت. اما او به علت خونریزی شدید روی تخت بیمارستان

جان سپرد. سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول با اعلام این خبرگفت: در این درگیری مرگبار، صاحب مزرعه با اسلحه شکاری به سمت چوپان شلیک واو را مجروح کرد اما مرد چوپان پس انتقال به بیمارستان جان باخت. عامل جنایت نیز دستگیر شد که بازجویی از او ادامه دارد.

انفجار گاز با 2 کشته

گروه حوادث/ انفجارسیلندرگاز مایع در شهرستان ساوجبلاغ،2 کشته و 3 مصدوم داشت.به دنبال وقوع این حادثه که عصردوشنبه در منطقه قاسم آباد رخ داد بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. شدت انفجار به حدی بود که موجب تخریب کامل یک واحد مسکونی شد و پنج نفر زیر آوارماندند. 2 نفر از اعضای خانواده که یک مرد 32 ساله و دختر 11 ماهه بودند، براثر شدت آسیب های وارده جان باختند. 2 نفر دیگر از مصدومان که زنی 27ساله و یک پسر 2 ساله هستند پس از درمان های مقدماتی به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان ساوجبلاغ منتقل شدند و یک مصدوم دیگر نیز درمحل درمان شد. عملیات آواربرداری هم پس از سه ساعت پایان یافت.

5 سرنشین پاترول کشته شدند

گروه حوادث/ واژگونی یک دستگاه پاترول، 5 نفر از سرنشینانش را به قربانگاه برد. دراین حادثه که دیروز در جاده سردشت اسلام آباد رخ داد، یک دستگاه پاترول که با سرعت زیاد در حرکت بود ناگهان واژگون شد که به دنبال آن راننده و چهار سرنشین دیگر در دم جان باخته و تنها مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد. پلیس علت این حادثه را بی احتیاطی راننده و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.