آرشیو پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۸۳۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•گران فروشی در کوی نصر: قیمت بسیاری از اجناس در کوی نصر (گیشا)، گران تر از سایر مناطق تهران است. آیا این منطقه تعزیرات حکومتی و بازرس ندارد تا قیمت ها را کنترل و با فروشندگان گران فروش به طور قانونی برخورد کنند؟

مهدیس. ف

•به نظر می رسد یک راه ایجاد درآمد برای شهرداری تهران، احداث کارخانه تولیدی است تا اولااز برج سازی و فروش تراکم جلوگیری شود و ثانیا این امر می تواند با جمع و جورکردن سازمان شهرداری و فرستادن نیروهای مازاد شهرداری به کارخانه مورد بحث به کوچک کردن شهرداری و کاهش هزینه های شهرداری منجر شود، ثالثا این همه عوارض و مالیات شهرداری از منازل مسکونی باید مشخص شود کجا هزینه می شود! چرا در شهرداری پایتخت شفافیت مالی وجود ندارد، چرا شهرداری پاسخ گو نیست؟

•چرا خروجی بزرگراه ها مسدود است؟ شمال به جنوب بزرگراه مدرس، خروجی خیابان شهید مطهری بیشتر مواقع مسدود است. چرا راهنمایی و رانندگی این خروجی را می بندد و برای مردم مشکل ایجاد می کند؟

شایا باقری

•موادفروشی در بزرگراه! عده ای از فروشندگان مواد مخدر در بزرگراه مدرس، شمال به جنوب، ابتدای خروجی بزرگراه شهید همت شرق لابه لای درختان مواد مخدر جاسازی می کنند و به فروش می رسانند و با این کارشان مشکلات فراوانی را برای رانندگان و سرنشینان خودروها که قصد عبور از این محل را دارند، ایجاد می کنند. لطفا این پیام را چاپ کنید تا ماموران نیروی انتظامی نسبت به شناسایی و دستگیری موادفروشان اقدام کنند.

کاظم از تهران

•گلایه از افزایش قیمت روزنامه: قیمت روزنامه تان را از هزار تومان به دو هزار تومان افزایش داده اید. آیا این مسئله باعث کاهش تیراژ و خوانندگانتان نشده است؟

قاصدآبادی از گرگان

•شرق: با توجه به اینکه قیمت روزنامه پنج سال ثابت بود و هزینه ها هم سالانه افزایش داشت ناچار شدیم برای جبران کسری ها قیمت روزنامه را افزایش دهیم و خوشبخنانه لطف مخاطبان بیش از انتظار ما بود.