آرشیو یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۸۹۱۲
ورزش
۱۱

گوناگون

ساری میزبان تکواندو جام فجر رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تاکنون حضور تکواندوکاران

18 کشور آسیایی واروپایی در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر درساری قطعی شد.پولادگرافزود: این مسابقات ازروز27 فروردین به مدت 2 روز در شهر ساری برگزار می شود.

ژاوی: بارسلونا باید آلوزرا بازگرداند

ژاوی اسطوره سابق تیم بارسلونا پس از شکست این تیم مقابل یوونتوس گفت: بارسلونا بازیکن بسیار مهمی را از دست داده است و باید دنی آلوزرا به تیم بازگرداند.دنی آلوزبعد از هشت فصل بازی دربارسلونا، تابستان گذشته به تیم یوونتوس پیوست.

پیروزی تیم بسکتبال سه نفره

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران که به رقابت های تورنمنت قزاقستان اعزام شده است، در نخستین دیدار خود مقابل ازبکستان با نتیجه 19 بر 14 پیروز شد.

صعود تیم های ملی ساحلی

تیمهای ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران به مرحله دوم و یک شانزدهم مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.این رقابت با حضور 32 تیم درهشت گروه آغاز شده است.

کشتی گیران به لهستان می روند

تیمهای کشتی آزاد و فرنگی زیر23 سال ایران در رقابت های جهانی این رده سنی در لهستان شرکت می کنند.

این مسابقات ازروز30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

پاناتینایکو به دنبال رضائیان

رامین رضائیان بعد از جدایی از پرسپولیس به دنبال تیم جدید خود است تا شانس حضور در جام جهانی روسیه را داشته باشد. دراین بین سایت اسپورت یونان خبر داد: درخشش انصاری فر و شجاعی در فوتبال یونان باعث شده است تا تیم پاناتینایکو به دنبال جذب این بازیکن باشد.

درخشش دوباره ستاره ایرانی

درنخستین دیدارهفته سی و یکم لیگ فوتبال هلند، تیم آلکمار با حضور هافبک ایرانی خود مهمان هراکلس بود و درنهایت به برتری دو بر یک دست یافت.جهانبخش دردقیقه 82 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

مربیان لیگ به کلاس می روند

سرمربیان تیمهای لیگ برتری در کلاس مربیگری حرفه ای شرکت خواهند کرد. دوردوم کلاس های مربیگری حرفه ای از بعد از رقابت های لیگ برتر و با حضور سرمربیان تیم های لیگ برتری از روز 25 اردیبهشت در مرکز تیم های ملی آغاز خواهد شد.