آرشیو دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۰
شهرستان ها
۷

استاندار: مدیران چهارمحال و بختیاری در بالا بودن نرخ بیکاری استان مسئول هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران باید در بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری به هر دلیلی که باشد خود را پاسخگو و مسئول بدانند.

شهرکرد- خبرنگار کیهان: قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه هماهنگی اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هیچگونه تعلل و عذری از مدیران در انجام وظایف شان پذیرفتنی نیست.وی افزود: اکنون نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 20 درصد و نرخ مشارکت اقتصادی 40 درصد است.سلیمانی دشتکی تصریح کرد: رکود در ساخت وساز مسکن یکی از مهمترین دلایل بالا بودن نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است.وی بیان داشت: مسئولان باید با تلاش و کمک بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی معضل بیکاری را رفع کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مدیران اجرایی از بروکراسی اداری خارج شوند.

وی عنوان داشت: برخی مسئولان بخش های اقتصادی و اشتغالزا در چهارمحال و بختیاری پیگیر مطالبات و طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری در استان نیستند و تنها شخص استاندار پیگیری این امور است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده با معاون رئیس جمهوری، چهارمحال و بختیاری باید تا پایان فروردین امسال لایحه اشتغال، پیشنهاد برنامه های کاهش نرخ بیکاری و معرفی طرح های نیمه تمام سرمایه گذاری شده استان را به هیئت دولت تقدیم کند.