آرشیو دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۰۰
شهرستان ها
۷

انتخابات شوراهای اسلامی در 2 شهر چهارمحال و بختیاری الکترونیکی برگزار می شود

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو شهر این استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

شهرکرد- خبرنگار کیهان: جعفر مردانی گرمدره تاکید کرد: انتخابات الکترونیکی در شهرهای شهرکرد و بروجن که دارای هفت کرسی شورای اسلامی بوده، به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود. وی افزود: تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری برگزاری الکترونیک انتخابات امسال در این شهرها فراهم شده است. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان چهار هزار و 626 نفر نام نویسی کردند.

وی بیان داشت: از این تعداد 999 نفر برای 21/5 درصد برای شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و 627 نفر برابر 78/5 درصد برای شوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کرده اند.

مردانی گرمدره اضافه کرد: از این تعداد 197 نفر برابر 4/2 درصد خانم ها و چهارهزار و 429 نفر برابر 95/7 درصد را آقایان تشکیل می دهند. وی اظهار کرد: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری 9 هیئت اجرایی در شهرستان ها و 25 هیئت اجرایی در بخش ها فعالیت دارد.