آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۰۲۳
استان ها
۱۸

ثبت نام 70 شرکت برای حضور در نمایشگاه الکامپ خوزستان

محمد علاف پور

دنیای اقتصاد – اهواز: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای خوزستان با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویدادها در بخش فناوری اطلاعات نمایشگاه های الکامپ است، گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای به دنبال این است تا فرهنگ IT و کسب و کار الکترونیک را در خوزستان گسترش دهد و در این زمینه امیدواریم در نمایشگاه پیش رو بتوانیم حضور پرشور فعالان حوزه IT استان را شاهد باشیم.

عبدالله پاک سرشت با اشاره به اینکه پیش از سال 93 در خوزستان نمایشگاه الکامپ برگزار نمی شد، اظهار کرد: فضایی حدود 2500 مترمربع برای نمایشگاه الکامپ اهواز درنظر گرفته شده و تاکنون بیش از 70 شرکت برای معرفی محصولات خود در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند. وی با بیان اینکه شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور می یابند در سه بخش ارائه خدمات، محصولات و نرم افزارها فعالیت دارند و در دو بخش خصوصی و دولتی هستند، اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت های استارت آپ و روباتیک نیز حضور خواهند داشت که تاکنون در نمایشگاه های الکامپ قبلی شاهد حضور چنین شرکت هایی نبوده ایم.

پاک سرشت اظهار کرد: در دومین نمایشگاهی که متولی آن سازمان نظام صنفی رایانه ای است شاهد همکاری گسترده استانداری خوزستان هستیم. به شکلی که در تمام مراحل برگزاری این نمایشگاه حمایت مجموعه مسوولان مرتبط با فناوری اطلاعات استان را شاهد بوده ا یم.