آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۱
سیاسی
۲

سایه روشن

نامه رئیس مجلس خبرگان برای حل مشکل سپرده گذاران کاسپین

همزمان با مسدود ماندن پنج ماهه سپرده های سپرده گذاران کاسپین در این موسسه، مجلس خبرگان نیز برای پیگیری حقوق مردم وارد عمل شد.

به گزارش تسنیم، جمعی از سپرده گذاران کاسپین در طوماری مشکلات خود را به آیت الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری ارائه کرده و از وی درخواست کرده اند برای حل مشکلات سپرده گذاران و رفع مسدودیت حسابشان مساعدت کند. برهمین اساس، آیت الله جنتی در نامه ای به رئیس کل بانک مرکزی خواستار پیگیری مشکلات سپرده گذاران کاسپین شد.

نابودی داعش قبل از رسیدن به مرزهای کشور

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله با داعش این است که آنها را قبل از رسیدن به مرزهای کشور نابود کنیم.

به گزارش تسنیم، امیر احمدرضا پوردستان در مراسم تجدید بیعت جمع کثیری از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که دیروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به حضور داعش به عنوان یک تهدید امنیتی در منطقه، عنوان کرد: نخستین تهدید پیش رو، تهدیدات امنیتی شبه سخت است که گروه های تروریستی و تکفیری بازیگران آن هستند. در شرایطی که راهبرد نتانیاهو آن است که کنار جمهوری اسلامی ایران همواره شعله ای از آتش وجود داشته باشد، به لطف خدا تهدیدات در این زمینه با همکاری همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نهادهای اطلاعاتی خنثی شده و ما بر شرایط مسلط شده ایم.

مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آرامش

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت 29 فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را فرصتی برای بازخوانی وحدت و هم افزایی راهبردی و اقتدارآفرین ارتش و سپاه برای پایدارسازی امنیت ملی و خلل ناپذیری شبکه دفاعی کشور دانست.

به گزارش سپاه نیوز، در بخشی از این بیانیه آمده است: به فضل الهی ملت رشید ایران، ارتش، سپاه، بسیج و آحاد نیروهای مسلح و مدافع انقلاب و نظام اسلامی تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) با استحکام، صلابت و اقتدار روزافزون و افتخارآمیز خود ملت ایران را در حصن حصین خود قرار داده اند و به احدی اجازه نخواهند داد این امنیت و آرامش مثال زدنی را با بهانه جویی ها و دغل بازی های مدرن و وعده های فریبنده و مغایر با عقلانیت و مقتضیات زندگی عزتمندانه در عصر پرماجرای امروز مورد تهدیدو تعرض قرار دهند.