آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۱
فرهنگ و هنر
۱۶

موسیقی

«ناگفته»های ناظری ها به کرج رسید

شهرام ناظری و حافظ ناظری در ادامه برگزاری تور کنسرت های «ناگفته» این بار در مجموعه ورزشی انقلاب کرج میزبان علاقه مندان موسیقی هستند.

به گزارش مهر، همزمان با برگزاری تور کنسرت های ناگفته به خوانندگی شهرام ناظری و حافظ ناظری، مجموعه ورزشی انقلاب کرج روز هفتم اردیبهشت ماه میزبان دوستداران موسیقی خواهد بود. در این اجرا، قطعاتی از آلبوم ناگفته اثر مشترک حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری اجرا می شود. در توضیح کنسرت ناگفته در کرج آمده است: «با توجه به محل اجرای این کنسرت در سالن ورزشگاهی انقلاب که تنها سالن دارای امکان برگزاری کنسرت بزرگ برای صدور مجوز شهر کرج در حال حاضر است، کوشش و سعی بر این است، کیفیت اجرای صدا و نورپردازی و تمامی موارد فنی، به بهترین شکل فراهم شود که در این حوزه برنامه ریزی ها و پیش بینی هایی برای برگزاری باشکوه تر این برنامه، صورت گرفته است.»

آغاز «کویر» معتمدی از شیراز

همزمان با فرا رسیدن دور تازه کنسرت «کویر» محمد معتمدی در تهران، برنامه کنسرت های شهرستان این خواننده موسیقی ایرانی نیز اعلام شد.

آن طور که مهر گزارش داده، طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، کنسرت کویر روز هفتم اردیبهشت در شیراز، روز هفدهم اردیبهشت در بیرجند، روز بیست ودوم اردیبهشت در کرمان و روز بیست وسوم اردیبهشت در رفسنجان برگزار می شود. این در حالی است که محمد معتمدی روزهای دهم و بیستم اردیبهشت نیز در تهران میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

در این اجراها که به نوعی تمدید کنسرت کویر این خواننده و گروهش در هفته های پایانی سال گذشته است، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی در دو بخش اجرا خواهد شد. امیرمهدی مقدم نوازنده عود، تنظیم کننده و رهبر نوازندگان، داود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکاشن، مسیح مردی ها نوازنده ویلون سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت و دودوک گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.