آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۱
حوادث
۱۹

کشف جسد پیرمرد تنها، یک هفته بعد از مرگ

منتشر شدن بوی نامطبوع در خانه منجر به آن شد که همسایه ها بعد از یک هفته متوجه مرگ مشکوک پیرمرد تنها شوند.

به گزارش جام جم، روز شنبه زنی جوان با کلانتری دربند تماس گرفت و خبرداد بویی نامطبوع از خانه عموی سالخورده اش که به تنهایی زندگی می کند، به مشام می رسد و گمان می کند بلایی برسر او آمده باشد. ماموران کلانتری به خانه مورد نظر اعزام شدند. ماموران چندبار زنگ خانه پیرمرد تنها را به صدا در آوردند اما کسی در را روی آنها باز نکرد.

در ادامه ماموران به تحقیق از همسایه ها پرداختند که آنها گفتند پیرمرد با کسی در رفت و آمد نبود و هر روز دو بار از خانه اش بیرون می آمد و دوباره باز می گشت. اما حدود یک هفته است که او را ندیده اند و به گمان این که به خانه اقوامش رفته، پیگیر ماجرا نشده اند تا این که از دو روز پیش متوجه بویی نامطبوع از خانه او شده اند. همین باعث شده به ماجرا شک کرده و در تماس با برادرزاده مرد همسایه ماجرا را اطلاع دهند.

ماموران زمانی که از ماجرا با خبر شدند موضوع را به آتش نشانی خبردادند. بعد از این تماس و حضور آتش نشانان در ساختمان، آنها قفل در خانه پیرمرد را شکستند و با هماهنگی قضایی وارد خانه شدند. وسایل خانه به هم ریخته بود و بویی نامطبوع از داخل آپارتمان به مشام می رسید. ماموران با جست وجو در اتاق ها با جسد مرد تنها روبه رو شدند. با کشف جسد پیرمرد، موضوع به محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. در این مرحله ماموران اداره آگاهی با حضور در این خانه، جسد پیرمرد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

برادرزاده مقتول با مراجعه به دادسرا مدعی شد؛ پزشکی قانونی جسد او را برای خاکسپاری به ما نمی دهد؛ زیرا مدارک هویتی عمویم در خانه اش است. در این مرحله با دستور قضایی قرار شد ماموران مدارک هویتی او را به برادرزاده اش تحویل دهند تا او بتواند جسد را برای خاکسپاری تحویل بگیرد.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت مرگ پیرمرد ادامه دارد.