آرشیو سه‌شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۱
فوتبال ایران
۱۱

جابر انصاری: فراموش نکنید کجای جدول بودیم

نایب قهرمانی مان کمتر از قهرمانی نیست

جابر انصاری همچنان تلاش می کند آماده شود و گل بزند. او در بازی صبا در ترکیب ثابت استقلال بازی کرد، اما نتوانست آن قدرها که باید موفق باشد. البته بازی خوب صبا باعث شد همه بازیکنان استقلال ازجمله انصاری تعجب کنند. او در این باره می گوید: من تعجب می کنم صبای قم با این کیفیت در انتهای جدول قرار دارد. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و فکر می کنم کمی دچار بدشانسی شده وگرنه جایگاهش اینجای جدول نیست. آنها تیم باکیفیتی هستند و به نظرم نباید به دسته پایین تر سقوط کنند.

او درباره حضور ثابتش در ترکیب استقلال توضیح می دهد: این هفته توانستم در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم و به خاطر همین تمام تلاشم را کردم که به استقلال کمک کنم. وقتی تیم برنده می شود، یعنی همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند. من مدتی مصدوم شدم و به خاطر همین جایگاهم را در ترکیب اصلی از دست دادم، اما باید رقابت کنیم و برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگیم. من هم تلاش کردم و خدا را شکر که منصوریان دوباره به من اعتماد کرد.

انصاری درباره بازی روز پنجشنبه با تراکتورسازی توضیح می دهد: همیشه بازی کردن در تبریز مقابل تیم های این شهر سخت بوده و من خودم سابقه بازی در آنجا را دارم. امیدوارم یک بازی خوب و به دور از تنش باشد و ما هم بتوانیم با امتیاز از تبریز برگردیم. برای این که امسال نایب قهرمانی را کسب کنیم، باید بهترین عملکردمان را در زمین داشته باشیم و مثل بازی های قبلی دست پر از میدان بیرون بیاییم. جابر مکثی می کند و می گوید: به نظر من نایب قهرمانی ما در لیگ امسال کمتر از قهرمانی نیست. فراموش نکنید از کجای جدول به اینجا رسیدیم.

سوال آخر از جابر درباره فصل بعد و ماجرای تمدید قراردادش است. او جواب می دهد: من در پایان فصل قراردادم با استقلال به پایان می رسد، اما هنوز برای فصل آینده نه تصمیمی گرفتم و نه فکری کردم. فعلا ما امسال بازی های مهمی در لیگ و آسیا داریم که تمام تمرکزم روی آنهاست. البته پوشیدن پیراهن استقلال برایم افتخار است و دو سالی است در این تیم خیلی راحتم، اما باید ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی می افتد.