آرشیو پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

کمپ بلژیک، مقصد نوجوانان تنیس

مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس گفت: متاسفانه تنیس ما به سمت باشگاه های غیرمصوب و بدون مجوز واساسنامه رفته است و این اتفاق خوبی برای ورزش ما نیست. ما درباره این موضوع برنامه ریزی کردیم و از تجربیات آلمان استفاده می کنیم. به این نتیجه رسیدیم که باشگاه ها باید وارد سیستم شوند و ساختار پیدا کنند تا پویایی مسابقات مانند گذشته باشد. بنابراین هیچ بازیکن زیر 14 سال بدون معرفی مربی و باشگاه رسمی خود اجازه شرکت در مسابقات رسمی ندارد.

رئیس فدراسیون تنیس درباره اعزام نوجوانان به کمپ های خارج از کشور هم به رادیو ورزش گفت: ما با تعدادی از کمپ های خوب دنیا که مسابقات دارای رنکینگ را برگزار می کنند، مذاکره کردیم. به همراه مجریان تورها برنامه ریزی هایی را صورت دادیم تا نوجوانان تنیس باز را به همراه مربی و خانواده هایشان به این مسابقات اعزام کنیم. هزینه این اعزام ها به دلیل اعزام دسته جمعی بسیار پایین است. نخستین دوره این کمپ ها برای رده سنی ده تا 16 سال در بلژیک برگزار می شود که اطلاعیه آن روی سایت فدراسیون قرار گرفته است.

بخت پایین تنیس

تیم های مراکش، کویت، اندونزی و پاکستان تیم های خوبی هستند که با ترکیب کامل و اصلی خود در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می کنند که همین امر سطح رقابت ها را بالا می برد و همین طور سبب نگرانی سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی می شود.

احمدوند می گوید: با از دست دادن اشکان شکوفی که اسمش را به این بازی ها نداده بودیم یک شانس خوب مدال را از دست دادیم.