آرشیو چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۴۸
سیاسی
۳

الو شرق

88640260

پیامک: 30004699

•مسافران جامانده از مترو! برخی راهبران مترو، در بعضی ایستگاه ها اعلام می کنند که در فلان ایستگاه توقف نخواهیم داشت. این در حالی است که برخی ایستگاه ها، از جمله میدان شهدا، یکی از ایستگاه های اصلی و پرمسافر است و توقف نکردن در این گونه ایستگاه ها، موجب نارضایتی مسافران می شود. چرا برخی راهبران در بعضی ایستگاه ها توقف های طولانی دارند، اما در ایستگاه های بعدی، با توقف نکردن باعث می شوند مسافران از قطار جا بمانند!

کیانا کلانتری

• مشکل کرایه های غیررند: اعضای شورای شهر، کرایه های نقدی اتوبوس های شرکت واحد را به گونه ای (غیررند) تعیین می کنند و چون پول سکه ای کم است، هم راننده شرمگین می شود هم مسافر. به عنوان نمونه کرایه نقدی اتوبوس های خط جمهوری- کریمخان، 625 تومان است و مسافران یا 650 یا 700 تومان اسکناس می دهند و راننده درمی ماند که برای آن همه مسافر سکه از کجا بیاورد؟ این چالش در بسیاری از خطوط شرکت واحد وجود دارد. چرا اعضای شورای شهر از همان ابتدا، کرایه ها را درست تعیین نمی کنند؟

فریبرز محسن مفیدی

•مترو به خبرنگاران تخفیف دهد: یادش به خیر، به یاد دارم، هنگامی که ایستگاه های مترو راه اندازی شدند، شرکت بهره برداری مترو به خبرنگاران تخفیف می داد، اما با گذشت زمان این طرح به فراموشی سپرده شد. روزهای گذشته برای افزایش موجودی کارت اعتباری مترو به ایستگاه میدان شهدا رفتم، یکی از مسافران که کارت دانش آموزی داشت، آن را ارائه داد و تخفیف گرفت. از مسئول فروش بلیت های اعتباری پرسیدم خبرنگاران تخفیف ندارند؟ گفت به ما هم تخفیف نمی دهند! از مسئولان این شرکت می خواهیم خبرنگاران را دریابند که نه خودشان خودرو دارند و نه روزنامه کم بودجه آنان امکانات ترابری!

علی از تهران

•خدمات فنی با قیمت های متفاوت: برای سرویس و راه اندازی کولر آبی، با چند سرویس کار تماس گرفتم و سپس حضوری رفتم و آنان کارمزد خود را 30 تا 50 هزارتومان بیان کردند. لیست قیمت پوشال کولر آبی در بیشتر دفاتر فنی، تاسیساتی ها و مغازه های شیرآلات ساختمانی با قیمت مصوب در دیدرس است، اما سرویس و راه اندازی کولر دل بخواهی است و نرخ مصوب ندارد و بستگی به مهربانی سرویس کار دارد!

رضا قره داغی