آرشیو چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۷
فرهنگ و هنر
۱۶

«بازخوانی پیرامون» در گالری مژده

گالری مژده سال 96 را با نمایشگاهی موضوعی و تامل برانگیز و با ارائه آثار 35 هنرمند آغاز کرد. «بازخوانی پیرامون»، عنوان نمایشگاهی است که فریدون فربود نمایشگاه گردانی آن را به عهده دارد.

به گزارش ایران آرت، در این نمایشگاه 40 اثر نقاشی و مجسمه از 35 هنرمند به تماشا گذاشته شده است. در کنار آثار پیشکسوتانی چون منوچهر نیازی، بهزاد شیشه گران، آنه محمد تاتاری و... کارهایی از هنرمندانی جوان نظیر طاهره صمدی طاری، آتوسا وحدانی، دانیال مولانوروزی و... به نمایش درآمده است. همچنین در کنار این آثار، نقاشی هایی از دو هنرمند مقیم فرانسه و کانادا روی دیوار رفته است.

فربود، درباره ایده برپایی این نمایشگاه گفت: «زندگی صنعتی و ماشینی امروز بسیاری از افراد را تحت فشار گذاشته و همین امر موجب شده بخشی از اقشار جامعه چون هنرمندان نگاهی متفاوت به پیرامون خود داشته باشند و آن را در آثارشان بروز دهند.»

نمایشگاه «بازخوانی پیرامون» تا 20 اردیبهشت درگالری مژده برپا خواهد بود و علاقه مندان می توانند یکشنبه تا پنجشنبه ساعات 12 تا 18 و جمعه ها ساعات 16 تا 20 از این نمایشگاه به نشانی سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، پلاک27، زنگ یک دیدن کنند.