آرشیو چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۰۷
ورزش
۱۸

فوتبال اروپا

بازگشت نیوکاسل با بنیتز

تیم نیوکاسل که در رقابت های لیگ دسته اول انگلیس حضور دارد با کسب پیروزی پرگل 4 بر یک برابر پرستون حضور خود را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پیش از این تیم برایتون جواز حضور در لیگ برتر انگلیس را کسب کرده بود. هدایت نیوکاسل بر عهده مربی نامدار اسپانیایی رافائل بنیتز است، کسی که در لیورپول و رئال مادرید مربیگری کرده است.

«کانته» بهترین بازیکن فصل انگلیس

اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس (PFA) در مراسمی خاص، ان گولو کانته، هافبک چلسی را به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری انگلیس معرفی کرد. او با کسب بیشترین آرای اعضای اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس و با کنار زدن نامزدهای دیگر یعنی زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد، الکسیس سانچس از آرسنال، هری کین از تاتنهام و روملو لوکاکو از اورتون به این عنوان رسید.

کانته 26 ساله که فصل گذشته با لسترسیتی فاتح لیگ برتر شد، این فصل نیز در آستانه قهرمانی با چلسی است. در این مراسم همچنین دله آلی، مهاجم 21 ساله تاتنهام با کنار زدن رقبایی همچون هری کین از تاتنهام، مایکل کین از برنلی، جردن پیکفورد از ساندرلند، روملو لوکاکو از اورتون و لروی سانه از منچسترسیتی جایزه بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خود کرد. مهاجم جوان تیم ملی انگلیس برای دومین سال متوالی این عنوان را به خود اختصاص داد.

همچنین در این مراسم از دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس قدردانی و جایزه لیاقت اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای انگلیس به وی اهدا شد.