آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۷۹۳
ورزش
۱۵
لالیگا

تنها بازیکنی که مسی درخواست تعویض پیراهن با او را کرد

لیونل به دنبال لباس زیدان

لیونل مسی فاش کرد زین الد ین زید ان تنها بازیکنی بود ه که او تقاضا کرد ه است پیراهنش را د اشته باشد. لیونل مسی بازیکنی است که اغلب فوتبال د وستان معاصر د وست د ارند د ر کنار یا مقابل او بازی کنند و د ر پایان بازی این شانس را د اشته باشند تا پیراهن خود را با اعجوبه فوتبال جهان عوض کنند. تعویض پیراهن بین بازیکنان نشانه ای از احترام بین فوتبالیست هاست.

برای لیونل مسی بعد از بازی های خود همراه بارسلونا و تیم ملی فوتبال آرژانتین بارها اتفاق افتاد ه است که او پیراهن خود را با بقیه نفرات تعویض کند که د ر اکثر موارد بنا به د رخواست بازیکنان روبه روی مسی بود ه است. مسی اعلام کرد تنها یک بازیکن بود ه که او د رخواست کرد ه است پیراهنش را با او عوض کند و آن بازیکن، زین الد ین زید ان بود ه است.

او د رباره این موضوع گفته است: معمولا د رخواست نمی کنم پیراهنم را با بازیکن د یگری عوض کنم. اگر بازیکن روبه روی من یک آرژانتینی باشد، د وست د ارد این اتفاق رخ بد هد. اگر این طور نباشد هر بازیکنی که د رخواست کند، پیراهنم را به او می د هم. تنها یک بار د ر فوتبال تقاضا کرد م که پیراهن بازیکن د یگری را د اشته باشم و آن زید ان بود ه است. وقتی لیونل مسی فوتبال خود را د ر بارسلونا شروع کرد و د ر ترکیب اصلی این تیم به مید ان رفت، زین الد ین زید ان سال های آخر فوتبال خود را سپری می کرد. مسی نیز د ر جریان یکی از د ید ارهای ال کلاسیکو از زید ان تقاضا کرد پیراهن او را د اشته باشد.