آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۰
ورزش
۱۸

خبر

باشگاه تراکتورسازی در آستانه واگذاری

پروژه واگذاری باشگاه تراکتورسازی آغاز شد. به گزارش ایسنا، مسئولان سپاه پس از رایزنی های مختلف و جلسه با سران باشگاه تراکتورسازی تبریز این تیم را در آستانه فروش قرار دادند. در جلسه ای که میان نماینده مجلس تبریز و عضو شورای شهر تبریز با اعضای باشگاه تراکتورسازی از جمله سردار آجرلو و حامد نجفی برگزار شد، دو طرف به صحبت درباره فروش امتیاز این باشگاه پرداختند. قرار است جلسات بعدی درباره این موضوع به زودی برگزار شود تا درباره آینده این باشگاه تبریزی تصمیم گیری شود.

آشتیانی همچنان در بیمارستان

ابراهیم آشتیانی، بازیکن سال های دهه 40 و 50 تیم فوتبال پرسپولیس، روز پنجشنبه به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. در دو روز گذشته چندین پیش کسوت فوتبال با حضور در بیمارستان جویای احوال آشتیانی شده اند.

فیفا ویدئوچک را برای جام جهانی تایید کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) استفاده از بازبینی تصاویر (ویدئوچک) را برای نخستین بار در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه تایید کرد. به گزارش ایرنا از سایت اسپورت24، «جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا، پیش از این اعلام کرده بود از فناوری بازبینی تصاویر در جام جهانی 2018 استفاده می شود و اینک بدون هیچ شک و شبهه ای، این موضوع را تایید کرد. اینفانتینو دراین باره گفت: ما در جام جهانی 2018 از داوران ویدئویی استفاده خواهیم کرد؛ چون نتایج آن تاکنون بسیار مثبت بوده است. ما می خواهیم به این طریق به داوران کمک کنیم که اشتباهی مرتکب نشوند یا درصد اشتباه آنان کمتر شود. بنابراین با استفاده از ویدئوچک، فوتبال عادلانه تر برگزار می شود.