آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•اداره راهنمایی و رانندگی پاسخ دهد: مسیر تردد اتومبیل های ساکنان انتهای پونک به غرب تهران از بلوار سیمون بولیوار به سمت باکری است که متاسفانه اخیرا پیامک هایی برای ساکنان با این مضمون ارسال می شود که مالک خودرو... به علت تخلف، تجاوز از سرعت مجاز (تا 30 کیلومتر) محل سیمون بولیوار- باکری ش به غ مبلغ 600 هزار ریال برای شما توسط دوربین های مکانیزه منظور شده و این در حالی است که تابلوهای نصب شده در همان منطقه حداکثر سرعت را 50 کیلومتر نشان می دهد، ما نمی دانیم چه نهادی مسئول پاسخ گویی و جبران خسارت پرداخت این جرائم است؟

•خودروی جیلی دارم، چند وقت پیش تعویض روغن انجام دادم ولی متاسفانه بعد از دو ماه دوباره روغن ریزی داشت، مراجعه که کردم، گفتند اورینگ پمپ روغنش خراب است، مجبور شدند کل اورینگ را عوض کنند و کل مبلغ را از من گرفتند در صورتی که گارانتی دو ماه هنوز تمام نشده بود و این هزینه ای بود که خودشان باید تقبل می کردند. امیدوارم با درج این مطلب به این موضوع رسیدگی شود.

افشار

•آسفالت اتوبان کرج- تهران در برخی از نقاط کاملا خراب و تبدیل به چاله شده است. با توجه به سرعت زیاد خودروها در این مسیر که با دیدن این چاله ها مجبور هستند یا ترمز کنند یا تغییر مسیر ناگهانی بدهند، جا دارد تغییر اساسی داده شود، بارها این اتوبان روکش آسفالت شده ولی متاسفانه جاهایی که اصلا نیازی نداشته است.

•یکی از مشکلات کشور آموزش وپرورش است که در نامه استادان به کاندیداهای رئیس جمهوری و نطق نمایندگان مجلس هم مطرح شده است. با آموزش حرفه ها هم شغل و درآمد ایجاد می شود و هم آموزش بهداشت از بیماری ها جلوگیری می کند و آموزش ایمنی مانع از حوادثی مانند پلاسکو و تلفات سیل اخیر می شود؛ ولی جوانان بی سواد حالا نمی توانند ارث پدرشان را تقسیم کنند، چه رسد به اینکه این کشور را بسازند.

حسن کاهانی