آرشیو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۸۵۱
جهان
۸

فرمانده لشکر بدر در گفت و گو با «شرق»؛ ساعت آزادسازی تلعفر نزدیک است

«هادی عامری» اظهار کرد: برای مبارزه با ارهاب و تروریسم تا هر جایی که لازم باشد، پیش خواهیم رفت و با مرجعیت آیت الله سیستانی دشمن را شکست می دهیم. فرمانده لشکر بدر و یکی از مسئولان رده بالای حشدالشعبی در بازدیدی از نقاط عملیاتی غرب تلعفر به «شرق» گفت: عملیات آزادسازی تلعفر نزدیک است و با هماهنگی های لازم بین نیروهای عراقی به زودی عناصر داعش را در تلعفر پاک سازی می کنیم.

او ادامه داد: زمان حمله را اتاق مشترک عملیات نینوا مشخص کرده و به ساعت صفر این عملیات نزدیک می شویم. عامری با تمجید از روحیه گردان های حشدالشعبی مستقر در مناطق اطراف شهر تلعفر اذعان کرد: توانایی و روحیه افراد بسیار بالاست و با توکل بر خدا و با رمز «یا مهدی» منطقه را از لوث ارهابیون پاک می کنیم.

او افزود: نیروهای حشدالشعبی بخش رسمی از قوای نظامی عراق هستند و در هر عملیاتی شرکت خواهند کرد. فرمانده لشکر بدر در جمع گردان قائمیون که متشکل از نیروهای ترکمن (ناحیه تازه کرکوک) هستند، تاکید کرد: ما برای مبارزه با ارهاب در هر جایی آماده هستیم و با رهبری مرجع گران قدر آیت الله العظمی سیستانی و فرمانده کل نیروهای مسلح، آقای دکتر حیدر العبادی به تمام مواضع ارهاب حمله خواهیم کرد.