آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۱
شهرستان ها
۷

200 مددجوی البرزی از نعمت سر پناه بهره مند شدند

27 میلیارد ریال در سال گذشته بابت خرید و احداث مسکن خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد البرز هزینه شد.

کرج - خبرنگار کیهان:مدیر کل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه حدود 45 درصد از بودجه هزینه شده برای خرید و احداث مسکن مددجویان را مردم تامین می کنند، اظهار کرد: رقمی معادل 15 میلیارد ریال اعتبار دولتی و 12 میلیارد ریال کمک مردمی صرف تهیه 200 واحد مسکونی برای خانواده های تحت حمایت فاقد مسکن در سال گذشته شد.

وی گفت: این نهاد تا سقف 250 میلیون ریال برای خرید و ساخت مسکن محرومان کمک بلاعوض اختصاص داده است که در کنار آورده اولیه خانواده می توان مشکل مسکن نیازمندان را مرتفع ساخت.

سالارکیا با اشاره به اعطای کمک بلاعوض برای پرداخت بدهی خانواده های تحت حمایت بدهکار به مسکن مهر گفت: بر اساس سیاست های جدید کمیته امداد، خدمات مسکن محرومان با جدیت و حمایت مالی گسترده تری نسبت به گذشته ارائه می شود.

وی گفت: سال گذشته یک هزار و 145 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد در البرز تعمیر و بازسازی شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیش از پنج هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در البرز مستاجر هستند، بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات و حجم بالای مددجویان فاقد مسکن، انتظار داریم مردم البرز، بیش از پیش ما را در این زمینه یاری کنند.

وی افزود: واگذاری انشعابات رایگان آب، برق، گاز و فاضلاب به مددجویان با همکاری سازمان های مربوطه از جمله خدمات این بخش است و در طول این مدت 150 خانواده از این خدمت استفاده کرده اند.