آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۱
اخبار کشور
۱۰

کوتاه از انتخابات

اطلاعیه شماره 5 هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره فرصت ارائه شکایات

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره فرصت ارائه شکایات داوطلبان اطلاعیه ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور می رساند با توجه به نزدیک شدن به ایام تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور و به منظور تسریع در روند رسیدگی به شکایت مطروحه؛ حداکثر تا ساعت 20 روز شنبه 16 اردیبهشت ماه 1396 فرصت ارائه شکایت وجود دارد. به گزارش فارس، در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: داوطلبان عضویت در شوراهای روستایی برای اعلام اعتراض خود می بایست به هیات عالی نظارت در استان مراجعه کنند و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت تسلیم کنند.

شکایت 4 کاندیدا از مناظره اول

آقایان رئیسی، روحانی و قالیباف درمورد محتوای مناظره و سید مصطفی آقامیرسلیم درمورد حواشی مناظره روز جمعه به کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری شکایت کرده اند. به گزارش فارس،کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخاباتی در جلسه دیروز خود این شکایات را مورد بررسی قرار داد.

جهانگیری: هنوز ابتدای کار هستیم، شاید بقیه به نفع ما کنار رفتند

اسحاق جهانگیری، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگوی اختصاصی با کانال گفت وگوی ویژه خبری در پیام رسان «سروش» درباره انصراف خود از انتخابات، گفت: انتخابات ساز و کار خودش را دارد. در انتخابات ائتلاف شکل می گیرد و افراد هم جهت با یکدیگر مذاکره می کنند. به گزارش تسنیم، وی افزود: ما هنوز ابتدای کار هستیم، شاید بقیه به نفع ما کنار رفتند.

برنامه رادیویی قالیباف حذف شد

به گزارش تسنیم، ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برنامه گفتگوی رادیویی محمدباقر قالیباف که قرار بود عصر یکشنبه پخش شود به علت اصلاحات زیاد کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات و عدم امکان اصلاح، توسط صداوسیما حذف و به جای آن صوت برنامه «رو به دوربین» شبکه یک مجددا پخش شده است.

حسین مرعشی رئیس ستاد انتخاباتی جهانگیری شد

به گزارش فارس، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد.