آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
فوتبال ایران
۱۱

جابر انصاری: گلم تقدیم به رحمتی

جابر انصاری در بازی استقلال و پدیده، منجی آبی ها بود. او با گل سه امتیازی که زد، زمینه ساز برد تیمش شد. حالا او دوباره انگیزه زیادی گرفته است.

جابر مدتی مصدوم بود و در بازگشت زیاد آماده به نظر نمی رسید، ولی با گلزنی در بازی با پدیده، آمادگی خود را اعلام کرد. او پس از این گل می گوید: «در سال هایی که در فوتبال بازی می کنم هرگز چنین اتحادی بین بازیکنان ندیده بودم. ما بعد از شکست برابر تراکتورسازی، هم قسم شدیم رتبه دوم جدول را پس بگیریم و خدا را شکر که این اتفاق برایمان افتاد. از خوشحالی هواداران واقعا خوشحال هستم.» او درباره اشتباه مهدی رحمتی و انتقادها از این گلر می گوید: «رحمتی اشتباه کرد و اشتباه برای بزرگ ترین دروازه بان های دنیا هم پیش می آید. ما در رختکن هم قسم شدیم به خاطر کاپیتان استقلال پیروز شویم و خدا را شکر پیش آقا مهدی شرمنده نشدیم. این پیروزی و گلم را تقدیم به رحمتی می کنم.»

او درباره عملکرد استقلال در این بازی توضیح می دهد: «همه دیدند که این پیروزی حق ما بود. ما در نیمه اول و دوم بهتر از حریف بودیم و بارها دروازه این تیم را تهدید کردیم. خودتان دیدید که در بازی با پدیده روی یک اشتباه گل خوردیم، ولی بخوبی به بازی برگشتیم.»

انصاری در مورد این که رفت و برگشت به پدیده گل زده است هم می گوید: «خدا را شکر که این اتفاق افتاد. به هر حال من در هر بازی سعی می کنم خودم را در موقعیت گل قرار دهم و در این بازی هم بخوبی از موقعیتم استفاده کردم. فکر می کنم گلم از این جهت مهم بود که توانستیم به رتبه دوم جدول رده بندی برسیم و از این نظر خدا را شکر می کنم.»