آرشیو دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۱
سیاسی
۲

شکایت 4 نامزد به کمیسیون انتخابات

سخنگوی کمیسیون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهار نامزد از موارد مطرح شده در اولین مناظره و حواشی آن به این کمیسیون شکایت کرده اند.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما عنوان کرد: شکایت سه نفر از نامزدها مربوط به موارد مطرح شده در اولین مناظره و شکایت یک نامزد نیز مربوط به حاشیه این مناظره است. وی با اشاره به جلسه عصر دیروز کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در این جلسه شکایت چهار نامزد از مباحث مطروحه و حاشیه اولین مناظره بررسی شد. وی افزود: شکایت نامزدی که مربوط به حاشیه اولین مناظره بود قرار شد در مناظره دوم جبران شود. سخنگوی کمیسیون نطارت بر تبلیغات گفت: درباره شکایت سه نامزد دیگر مقرر شد موارد آنها بررسی شود و در صورت وارد بودن در جلسات بعدی اعلام نظر شود.

محور دومین مناظره؛ سیاسی - فرهنگی

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری همچنین بیان کرد: با موافقت این کمیسیون دومین مناظره انتخاباتی با محور سیاسی - فرهنگی برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: در جلسه دیروز مقرر شد دومین مناظره شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هفته جاری درباره مباحث سیاست داخلی و خارجی و موضوعات فرهنگی برگزار شود.