آرشیو سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۴
حوادث
۱۸

ماجرای فرود اضطراری بوئینگ در عسلویه

گروه حوادث / مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس با رد شایعات مبنی برفرود اضطراری یک هواپیما به دلیل شکستن شیشه جلو گفت: فرود هواپیمای بویینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه عسلویه به دلیل نقص فنی در حالت طبیعی انجام شد.

به گزارش «ایران» علیرضا ارزنده با بیان این خبر اظهارکرد: این پرواز قرار بود مسافران را روزدوشنبه از عسلویه به کرمانشاه منتقل کند اما خلبان مدتی بعد از پرواز به دلیل نقص فنی شیشه جلو هواپیما درخواست فرود به برج مراقبت فرودگاه خلیج فارس را داد که بلافاصله با شرایط طبیعی در این فرودگاه به زمین نشست.مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس گفت: اخبار منتشره در مورد شکستن شیشه هواپیما یا از کار افتادن موتورهای آن در برخی رسانه ها و فضای مجازی واقعیت ندارد. ضمن اینکه هواپیمای مذکور پس از فرود در فرودگاه به دلیل حفظ مسائل ایمنی به تهران عزیمت کرد و پرواز جایگزین نیز مسافران را به کرمانشاه منتقل کرد.

ارزنده انجام عملیات فرود هواپیمایی کاسپین در عسلویه را جهت افزایش ایمنی هر چه بیشتر مسافران عنوان کرد و گفت: این گونه عملیات های پروازی در سراسر جهان به صورت معمول اتفاق می افتد و پوشش جانبدارانه آنها توسط رسانه ها بدون شک باعت تشویش اذهان عمومی در جامعه می شود.