آرشیو دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۱۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دکتر دارابی در مراسم افتتاح 25 طرح مرکز البرز تاکید کرد:رونمایی از سریال آیت الله طالقانی در چهلمین سالگرد انقلاب

معاون امور استان های رسانه ملی در آیین افتتاح بیش از 25 طرح فنی و عمرانی مرکز البرز، از صداوسیمای استان البرز به لحاظ کارهای کمی و کیفی از ابتدای تاسیس تاکنون قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز البرز، دکتر علی دارابی در این مراسم تاکید کرد: نقش صداوسیما در ایجاد یک جامعه هویتی و یکپارچه کردن فرهنگ های مختلف بسیار مهم است.

معاون امور استان های رسانه ملی همچنین با بیان این که استان البرز خاستگاه بزرگان بسیاری است، بر ساخت سریال آیت الله طالقانی تاکید ویژه کرد و گفت: با اختصاص بودجه خاص امیدواریم مرکز البرز بتواند از این سریال در چهلمین سال تولد انقلاب رونمایی کند.

دکتر دارابی از تشکیل یک کارگروه ویژه در معاونت امور استان های رسانه ملی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مرکز البرز خبر داد و افزود با تشکیل این کارگروه مشکلات بررسی شده و کارها در این مرکز زودتر سامان خواهد گرفت.

وی همچنین با تاکید بر افزایش ساعت پخش در شبکه البرز و 24 ساعته شدن پخش برنامه در این شبکه در آینده نزدیک گفت: باید با تدبیر و استراتژی خودمان مخاطبان فعلی را حفظ و مخاطب های دیگر را جذب کنیم تا بتوانیم بر شبکه های اجتماعی غلبه کنیم. دکتر دارابی همچنین خواستار پوشش 100درصدی تلویزیون در استان تا سه ماه آینده شد و ابراز امیدواری کرد: با اهتمام و برنامه ریزی و انجام این مهم بزودی شاهد برگزاری جشن صد درصدی پوشش استانی باشیم.

وی همچنین جذب منابع در استان را بسیار جدی دانست و گفت: استان البرز با استعدادها و ظرفیت های زیادی که دارد باید با توجه به منابع و بودجه محدود استان، کمبودها را پوشش دهد.

دارابی همچنین در این دیدار بر آموزش نیروهای انسانی تاکید کرد و یادآور شد، تمام مراکز باید آموزش نیروهای انسانی را در اولویت بگذارند.

وی با اشاره به وجود دو خانواده دارای چهار شهید و سه خانواده دارای سه شهید در استان افزود: این ظرفیت بسیار بالایی برای مستندسازی است که برنامه سازان استان باید ساخت این برنامه ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

همچنین در ادامه این دیدار یک روزه دکتر دارابی به همراه هیات همراه به دیدار خانواده سردار شهید رضا ایزدیار از شهدای مدافع حرم استان رفت و با اهدای لوح، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفت وگو کرد.