آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۱
فن آوری
۸

داروخانه اینترنتی

ماهرخ چنگیز

در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی در حوزه های مختلفی مشغول به فعالیت هستند. مواد غذایی، پوشاک، میوه، شیرینی و... از جمله فروشگاه های اینترنتی است که به صورت تخصصی و حرفه ای در این حوزه ها خدمات رسانی می کنند. در بین بازار فروش اینترنتی شاید جای فروش مواد دارویی و بهداشتی خالی باشد. کمتر سایت معتبر و کاملی در زمینه دارو و محصولات بهداشتی می توان پیدا کرد تا کاربران با خیال راحت از آن خرید آنلاین انجام دهند. اما یک سرویس کامل و قابل اطمینان در این زمینه وجود دارد که شما هم باید با آن آشنا شوید. این سرویس که «داروخانه» نام دارد، دارای مجوز لازم برای فعالیت در این بخش است و تیم طراح آن نیز این سرویس را نخستین داروخانه اینترنتی در حال فعالیت می دانند. این سرویس در واقع یک پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی است که کاربران از طریق آن امکان خرید اینترنتی محصولات داروخانه ای، پزشکی، بیمارستان، طبی، محصولات گیاهی به همراه محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ابزار ورزشی و... را خواهند داشت. بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه می کند که البته بیشتر این مراجعات غیردارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود.

این سرویس نیز با توجه به این موضوع تصمیم به آسان کردن ارتباط مخاطبان با محصولات داروخانه را دارد. البته ذکر این نکته ضروری است که از طریق این سرویس امکان خرید داروهایی که باید با مجوز پزشک باشد را نخواهید داشت. یکی دیگر از بخش های جالب و کاربردی این سایت پاسخ به سوالات پزشکی است. در ستون سمت راست صفحه و با انتخاب گزینه «از دکتر بپرس» می توانید سوالات خود را مطرح کنید تا در نهایت پزشکان آنلاین سرویس پاسخگوی شما باشند. همچنین اگر به دنبال دارویی هستید که در این سایت پیدا نمی شود می توانید با کمک بخش «چی نداشتیم» آن را به اطلاع این سرویس برسانید. این سامانه در تلاش است تا بهترین خدمات و اصل ترین کالاها را در اختیار کاربران خود بگذارد.

اگر نیاز به خرید محصولات دارویی و بهداشتی دارید بهتر است برای صرفه جویی در وقت سری به این سایت به آدرس www. daroukhane.com بزنید.