آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۱۹
اخبار کشور
۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: روی فشنگ هایمان هم شعار مرگ بر اسرائیل را می نویسیم

سردار غیب پرور تاکید کرد: چگونه است که بعد از دیدن دشمنی رژیم اشغالگر که می گوید روی موشک مرگ بر اسرائیل نوشتند، ما روی فشنگ ها هم می نویسیم، اصلا محو اسرائیل آرمان ما است و یک راهبردی است که خدشه ای به آن وارد نیست این یک پایمردی می خواهد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور شامگاه دوشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم استان مازندران در مصلای جمعه ساری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به تاسی از آل یهود روز به روز به دشمنی های خویش ادامه دادند اظهار داشت: مرگ بر رژیم صهیونیستی یک حرف راهبردی است همه آزادگان جهان مفتخر هستند که ما به حدی قدرت یافتیم که سینه به سینه دشمن قرار گرفتیم این چه حرفی است که این همه دستاورد نظام را برای گرفتن رای زیر سوال ببرند.

غیب پرور با تاکید بر اینکه موضوع نبرد ما با رژیم صهیونیستی قابل معامله نیست و هیچ کس در این عرصه وارد نشود، افزود: کدام انسان شک دارد که سرچشمه جنایات فلسطین و لبنان در رژیم صهیونیستی نیست، چه کسی باور می کند که دست حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی در یک کاسه نیست؟

غیب پرور با اعلام اینکه راه شهدای مدافعان حرم ادامه دارد، رمز و راز مبارزه با صهیونیست را باید در جوان های برومند جست وجو کرد، اضافه کرد: راه تداوم انقلاب اسلامی این است که انقلابی باشیم و شرط حفظ انقلاب حضور ما در صحنه است، بنا نداریم انقلاب را با کسی معامله کنیم. ما پذیرفتیم که عمر ما در برهه حساس قرار دارد، ما تا جان داریم از انقلاب و رهبر اطاعت می کنیم.

به گزارش تسنیم، رئیس بسیج مستضعفین با اعلام اینکه راه شهدا یعنی تبعیت پذیری از رهبری فرزانه انقلاب اظهار کرد: راه شهدا پاسداری از خون شهدا است، ای کاش مردم در روز دهم محرم بودید و این جریان تلخ عاشورا اتفاق نمی افتاد، اما مردم ایران اسلامی در حال پاسداری از اسلام هستند.