آرشیو چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۱
صفحه آخر
۲۴

چهارشنبه بازار فرهنگ

نشست «رسانه و اسناد ملی»

نشست تخصصی «رسانه و اسناد ملی»، با حضور مجید تفرشی، شهرام یوسفی فر، هادی خانیکی و مسعود کوثری، امروز ساعت 10 صبح در آرشیو ملی ایران واقع در بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، بعد از ورزشگاه شهید کشوری، نبش خیابان کوشا برگزار می شود.

جشنواره دانش ٱموزان عشایری استان قزوین

جشنواره دانش آموزان عشایری استان قزوین، امروز در مدرسه شبانه روزی فاطمیه کوگیر واقع در منطقه طارم سفلی در خطه قزوین برگزار می شود.

ویژه برنامه دور هم خوانی کتاب

نشست دور هم خوانی کتاب با عنوان «مونس روان» با حضور رضا فیاضی، میکائیل شهرستانی و فرحنازعلیزاده، امروز ساعت 16 در کتابخانه دکترشریعتی به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، پارک دکترشریعتی برگزار می شود.

رونمایی ترجمه ایتالیایی مثنوی «همای و همایون» خواجوی کرمانی

بتازگی کتاب «همای و همایون» به قلم ناهید نوروزی به زبان ایتالیایی ترجمه و در ایتالیا منتشر شده است. سیزدهمین نشست از مجموعه درسگفتارهایی درباره خواجوی کرمانی، امروز ساعت 16:30 به بحث و گفت وگو درباره ویژگی های این اثر و رونمایی از ترجمه ایتالیایی آن اختصاص دارد که با حضور کلارا کرونا، منوچهر سادات افسری و ارائه یادداشت و مقاله کارلو ساکونه (استاد دانشگاه بولونیا) و ناهید نوروزی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می شود.