آرشیو پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۸۰۴
سیاست
۳
خبر روز

واکنش مولاوردی به دروغ شاخدار آلیا

گروه سیاسی| «دروغ شاخدار»، واکنش معاونت امور زنان ریاست جمهوری به اظهارات نماینده سابق مجلس بود. در این اظهارات که در قالب یک کلیپ در کانال های تلگرامی منتشر شد، فاطمه آلیا نماینده دور نهم مجلس عنوان کرد: «قراردادهایی از سوی معاونت امور زنان دولت یازدهم با صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل بسته شد که طبق آن اطلاعات زنان ما مخصوصا زنان مطلقه بین 20 تا 25 سال در قالب اینکه برای این افراد در آنتالیای ترکیه کارآفرینی خواهیم کرد، بسته شده است». موضوعی که به سرعت واکنش شهین دخت مولاوردی را در پی داشت و او این را دروغ شاخدار خواند و در پاسخ به او در کانال تگرامی خود نوشت: «الان کلیپی تحت عنوان افشاگری تکان دهنده! (بخوانید دروغ شاخدار) فاطمه آلیا که توسط قرارگاه سایبری عمار بازنشر می شود به دستم رسید.»

وی در ادامه افزود: «در این کلیپ که ثانیه هایی از آن مزین به شعار دولت کار و کرامت! هست ایشان با دروغ پردازی و وارونه نمایی محض اتهامی را به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری وارد می کند که به یقین قابل پیگرد قضایی بوده و این معاونت تا ارایه مستندات و مدارک و دلایل محکمه پسند برای اثبات این ادعای واهی از پا نخواهد نشست.»

مولاوردی در پایان تاکید کرد: «شنیده بودیم هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم آتش حمله و تخریب علیه اعضای دولت و همکاران و همراهان رییس جمهور شدت خواهد گرفت، اما در باورمان نمی گنجید که این مدعیان پایبندی به ارزش ها چنین بی محابا به دین و ایمان خود چوب حراج بزنند! آبرو و حیثیت مومنان که در آموزه های دینی ما از خون مومن هم بالاتر است جای خود دارد».