آرشیو پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۹۲
حوادث
۱۷

ماجرای قتل مرموز پسر دانشجو در خیابان گاندی

گروه حوادث / خانواده یک پسر دانشجو که پنج سال پیش و در جنایتی مرموز با چاقو کشته شد به دنبال بن بست تحقیقاتی در کشف جنایت، با حضور در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران درخواست کردند دیه مقتول از صندوق بیت المال پرداخت شود.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، در این جنایت که پنجم مرداد سال 91 رخ داد، دانشجوی جوان به نام هادی ناگهان جلوی خودرو زن جوانی روی زمین افتاد و دقایقی پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد پسر جوان بر اثر اصابت چاقو به سینه اش جان باخته است و آثاری از جراحت ناشی از برخورد با خودرو روی بدنش هم وجود ندارد.

زن جوان که راننده خودرو بود درحالی که از این تصادف عجیب شوکه بود به کارآگاهان گفت: «هنگام عبور از خیابان گاندی تهران و در حالی که بسیار آرام رانندگی می کردم ناگهان پسر جوانی را دیدم که مقابل خودرویم نقش برزمین شد. سراسیمه پایین دویدم و دقایقی بعد اوراژنس او را به بیمارستان رساند. اما پس از مرگش پزشکان تشخیص دادند پسر جوان بر اثر اصابت چاقو مرده است!»

با توجه به نظریه پزشکی قانونی و تحقیقات صورت گرفته، زن جوان از اتهام قتل و تصادف تبرئه شد. این درحالی بود که کارآگاهان در تحقیقات بعدی دریافتند هادی دانشجوی کارشناسی ارشد بوده که در خانه مجردی با هم دانشکده ای اش زندگی می کرد، اما روشن نیست چه کسی این جوان را با چاقو مجروح کرده و در پی این حادثه مقابل خودروی زن جوان انداخته است. هم اتاقی قربانی ماجرا نیز به کارآگاهان گفت: «آن روز هادی برای خرید بیرون رفت و دیگر بازنگشت که بعد فهمیدم کشته شده است.» این در حالی است که ماموران پلیس طی 5 سال گذشته هیچ ردپایی از قاتل دانشجوی جوان پیدا نکردند. بنابراین صبح دیروز پدر و مادر مقتول با حضور در شعبه چهارم دادگاه کیفری درخواست پرداخت دیه از بیت المال کردند. آنگاه قاضی عبداللهی - رئیس - و قاضی کیخوا - مستشار دادگاه - وارد شور شدند تا پس از بررسی های لازم حکم شان را درباره خواسته خانواده مقتول صادر کنند.