آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۸۹۳۴
ورزش
۱۱

گوناگون

کشتی ایران بربام آسیا ایستاد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در بیست و هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز به عنوان قهرمانی رسید. بیست و هفتمین دوره این رقابتها در هند برگزار شد و در پایان تیم ایران با 4 مدال طلای رامین طاهری، حسین نوری، مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده، یک مدال نقره افشین بیابانگرد و دو مدال برنز سامان عبدولی وعلی ارسلان و کسب 69 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. پس از ایران تیمهای قزاقستان و کره جنوبی دوم و سوم شدند.تیم ایران با این قهرمانی به یازدهمین قهرمانی خود در قاره کهن دست یافت.

پیکار504 فوتبالیست درکره

مسابقات جام جهانی فوتبال زیر 20 سال به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود و 504 بازیکن در قالب 24 تیم آماده نبردی سخت خواهند بود.

رکابزنان به مدال برنز رسیدند

تیم دوچرخه سواری کوهستان کشورمان موفق شد دراولین روز ازرقابتهای قهرمانی آسیا که درکشور چین درحال برگزاری است به مدال برنزبرسد.

شکست عربستان مقابل ایران

تیم ملی والیبال جوانان ایران دررقابت های همبستگی کشورهای اسلامی، عربستان را در باکو شکست داد. شاگردان بهروز عطایی در این دیدار در3 ست پیاپی به برتری رسیدند.

دایی با سایپا به توافق رسید

علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت که موفق شد تیمش را قهرمان جام حذفی کند با مدیران و مسئولان تیم سایپا برای پیوستن به این تیم به توافقات نهایی رسیده است.

پرسپولیس و نفت در سوپرجام

تیم های پرسپولیس و نفت در ورزشگاه آزادی سوپرجام فوتبال ایران را برگزارمی کنند. فتاحی درخصوص برگزاری دیدار سوپر گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته این دیدار یک هفته قبل از آغاز لیگ هفدهم برگزارمی شود.

ملی پوشان والیبال دراسلوونی

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری شایسته درمسابقات لیگ جهانی والیبال آماده می کند، پس از اردوی 6 روزه دراسلوونی و برگزاری دو دیدار دوستانه دیروز تهران را به مقصد اسلوونی ترک کرد.

استارت آبی پوشان برای آسیا

آبی پوشان که به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده اند از امروز تمریناتشان را آغاز می کنند. العین امارات حریف استقلال در مرحله حذفی است.این دیدار به میزبانی آبی پوشان اول خرداد برگزار خواهد شد.